Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 17, 2012
Οδυνηρή και ανώμαλη προσγείωση Βενιζέλου.
Η Κυβέρνηση εξαναγκάστηκε να αποσύρει την τροπολογία ντροπή για τα Airbus A340 – Δικαίωση της επιμονής μας.
Επόμενος στόχος η ακύρωση της απόφασης της Διυπουργικής
Δικαίωση για τις συστηματική πίεση του Βουλευτή Αχαΐας Νίκου Νικολόπουλου που έφερε την αποκάλυψη του Ολυμπία στη βουλή, αποτελεί η υπαναχώρηση της Κυβέρνησης στο θέμα της πώλησης των αεροσκαφών Airbus.. Σήμερα στη Βουλή ο Υπουργός Οικονομικών
και Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Παπαδήμου, Ευάγγελος Βενιζέλος εξαναγκάστηκε να αποσύρει την τροπολογία ντροπή για την πώληση των αεροσκαφών. «Την απόφαση είχε πάρει η διυπουργική επιτροπή, αλλά ήταν τόσο σκανδαλώδης που ο Βενιζέλος ήθελε να την «νομιμοποιήσει» μέσω της Βολής και γι’ αυτό την έφερε προς κύρωση» δήλωσε ο κ. Νικολόπουλος εξερχόμενος της Βουλής , για να θυμίσει επίσης ότι σε ερώτηση που είχε καταθέσει προς τους εμπλεκόμενους Υπουργούς της επιτροπής αμέσως μόλις έγινε γνωστή η απόφαση είχε πει : «Ερωτηματικά προκαλεί η σπουδή που έδειξε η Διυπουργική να ολοκληρώσει των πώληση 4 αεροσκαφών Airbus A340-300 μέχρι της 31-12-2011, τα οποία το Δημόσιο είχε υπεκμισθώσει στην εταιρεία ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ε». Σε άλλο σημείο της ερώτησης του ο Βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ, Νίκος Νικολόπουλος, απευθυνόμενος στα μέλη της επιτροπής είχε αναφέρει: « οι δημοσιοποιημένες και αναρτημένες στο πρόγραμμα Διαύγεια αποφάσεις της Διυπουργικής, στις 5-12-2011 & 23-12-2011, αντί να ρίχνουν φως στο θέμα της επιλογής και κατοχύρωσης αγοραστή θολώνουν το πεδίο περισσότερο ειδικά με την μη αναγραφή του τιμήματος πώλησης ανά μονάδα.»
Το γεγονός ότι ο ίδιος διαγωνισμός, για την πώληση των συγκεκριμένων αεροσκαφών, μέσα στο 2010 είχε κηρυχτεί άγονος από τον τότε Υπουργό Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου λόγω χαμηλού τιμήματος, κάτω των 100 εκατομμυρίων ευρώ που ζητούσε το Ελληνικό Δημόσιο, σε συνδυασμό με τις ανταποκρίσεις έγκυρων ξένων ειδησεογραφικών πρακτορείων, που αναφέρουν ότι το τίμημα για την πώληση ανέρχεται μόνο στο ποσό των 31 εκατομμυρίων ευρώ, προκαλούν εύλογα την απορία όλων πως η Κυβέρνηση προχωρά σε μια τόσο επιζήμια συναλλαγή όπως διαφαίνεται;
Ο κ. Νικολόπουλος είχε εξ αρχής επιμείνει στο γεγονός ότι η διεξοδική μελέτη των 2 αποφάσεων της Διυπουργικής προκαλεί ερωτηματικά τονίζοντας χαρακτηριστικά : « η ταχύτητα με την οποία διεκπεραιώνεται η ανάθεση της αποτίμησης και επιτόπια αποτίμηση της αξίας των αεροσκαφών από τον ανεξάρτητο σύμβουλο SL ENGINEERING & SERVICES μέσα σε διάστημα 18 ημερολογιακών ημερών, όταν ο επίσημος συνεργάτης αποτίμησης της πώλησης, η εταιρεία GRANT THORNTON, ήδη με επιστολή της τη 30-11-2011 αναφέρει ότι μόνο για την επιτόπια αποτίμηση χρειάζεται χρόνο 48 ημερών και όχι νωρίτερα από τις 18-01 -2012»
Τώρα λοιπόν, που πριν ακόμα απαντηθεί η ερώτηση του κ. Νικολόπουλου στη Βουλή, έρχεται ήδη η πρώτη δικαίωση και αναγνώριση των διάτρητων σημείων της απόφασης από την άτακτη υποχώρηση του κ. Βενιζέλου, είναι ξεκάθαρο ότι κανείς δεν μπορεί να κρύβεται πλέον πίσω από δήθεν συλλογικές αποφάσεις και πρέπει να δοθούν ξεκάθαρες απαντήσεις.
Τώρα πλέον πρέπει να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα που έχει ήδη καταθέσει με την ερώτηση του ο Τομεάρχης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της ΝΔ. Ο κ. Νικολόπουλος έχει καλέσει τους 5 εμπλεκόμενους Υπουργούς να απαντήσουν ποια συμφέροντα κρύβονται από πίσω και έχει αναρωτηθεί ευθέως γιατί ο εισαγγελέας του Οικονομικού εγκλήματος δεν έχει επέμβει ακόμα. Έχει ζητήσει δε από του 5 Υπουργούς να δώσουν μια σειρά από πειστικές απαντήσεις σε θέματα όπως το λόγο του επείγοντος της ολοκλήρωσης της πώλησης με απευθείας ανάθεση, όταν η διαδικασία ήδη έτρεχε με διεθνή διαγωνισμό από το 2010,καθώς και για ποιο λόγο δεν ελήφθη υπ’ όψιν η έκθεση και εισήγηση της εταιρείας GRANT THORNTON που ζητούσε συγκεκριμένο χρόνο για την αποτίμηση της αξίας των αεροσκαφών. Επίσης ο κ. Νικολόπουλος έχει ζητήσει εξηγήσεις για το πώς είναι δυνατόν η επιτόπια και ενδελεχής αποτίμηση των αεροσκαφών να έγινε στις 23-12-2011 όπως αναφέρεται στην απόφαση της Διυπουργικής, δηλαδή την ίδια ημέρα με την συνεδρίαση της επιτροπής. Επίσης έχει ζητήσει να μάθει ποιο είναι το επίσημο τελικό τίμημα της πώλησης ανά τεμάχιο, καθώς και με ποια αρμοδιότητα συμμετείχε στην Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων & Αποκρατικοποιήσεων ο κ. Υπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης;
Ο κ.. Νικολόπουλος τόνισε ότι το πρώτο βήμα για την ολοκληρωτική ακύρωση αυτής της επιζήμιας συναλλαγής για την κρατική περιουσία έχει επιτευχθεί. Επόμενος στόχος είναι να εξαναγκαστεί η κυβέρνηση να ακυρώσει οριστικά της απόφαση της Διυπουργικής. « Κάποιοι νόμισαν ότι θα μετέφεραν σε συλλογικό επίπεδο τις δικές τους ευθύνες, εμπλέκοντας και τη ΝΔ. Είναι όμως πολύ γελασμένοι» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αχαιός Βουλευτής
Η Κυβέρνηση εξαναγκάστηκε να αποσύρει την τροπολογία ντροπή για τα Airbus A340 – Δικαίωση της επιμονής μας.
Επόμενος στόχος η ακύρωση της απόφασης της Διυπουργικής
Δικαίωση για τις συστηματική πίεση του Βουλευτή Αχαΐας Νίκου Νικολόπουλου που έφερε την αποκάλυψη του Ολυμπία στη βουλή, αποτελεί η υπαναχώρηση της Κυβέρνησης στο θέμα της πώλησης των αεροσκαφών Airbus.. Σήμερα στη Βουλή ο Υπουργός Οικονομικών
και Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Παπαδήμου, Ευάγγελος Βενιζέλος εξαναγκάστηκε να αποσύρει την τροπολογία ντροπή για την πώληση των αεροσκαφών. «Την απόφαση είχε πάρει η διυπουργική επιτροπή, αλλά ήταν τόσο σκανδαλώδης που ο Βενιζέλος ήθελε να την «νομιμοποιήσει» μέσω της Βολής και γι’ αυτό την έφερε προς κύρωση» δήλωσε ο κ. Νικολόπουλος εξερχόμενος της Βουλής , για να θυμίσει επίσης ότι σε ερώτηση που είχε καταθέσει προς τους εμπλεκόμενους Υπουργούς της επιτροπής αμέσως μόλις έγινε γνωστή η απόφαση είχε πει : «Ερωτηματικά προκαλεί η σπουδή που έδειξε η Διυπουργική να ολοκληρώσει των πώληση 4 αεροσκαφών Airbus A340-300 μέχρι της 31-12-2011, τα οποία το Δημόσιο είχε υπεκμισθώσει στην εταιρεία ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ε». Σε άλλο σημείο της ερώτησης του ο Βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ, Νίκος Νικολόπουλος, απευθυνόμενος στα μέλη της επιτροπής είχε αναφέρει: « οι δημοσιοποιημένες και αναρτημένες στο πρόγραμμα Διαύγεια αποφάσεις της Διυπουργικής, στις 5-12-2011 & 23-12-2011, αντί να ρίχνουν φως στο θέμα της επιλογής και κατοχύρωσης αγοραστή θολώνουν το πεδίο περισσότερο ειδικά με την μη αναγραφή του τιμήματος πώλησης ανά μονάδα.»
Το γεγονός ότι ο ίδιος διαγωνισμός, για την πώληση των συγκεκριμένων αεροσκαφών, μέσα στο 2010 είχε κηρυχτεί άγονος από τον τότε Υπουργό Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου λόγω χαμηλού τιμήματος, κάτω των 100 εκατομμυρίων ευρώ που ζητούσε το Ελληνικό Δημόσιο, σε συνδυασμό με τις ανταποκρίσεις έγκυρων ξένων ειδησεογραφικών πρακτορείων, που αναφέρουν ότι το τίμημα για την πώληση ανέρχεται μόνο στο ποσό των 31 εκατομμυρίων ευρώ, προκαλούν εύλογα την απορία όλων πως η Κυβέρνηση προχωρά σε μια τόσο επιζήμια συναλλαγή όπως διαφαίνεται;
Ο κ. Νικολόπουλος είχε εξ αρχής επιμείνει στο γεγονός ότι η διεξοδική μελέτη των 2 αποφάσεων της Διυπουργικής προκαλεί ερωτηματικά τονίζοντας χαρακτηριστικά : « η ταχύτητα με την οποία διεκπεραιώνεται η ανάθεση της αποτίμησης και επιτόπια αποτίμηση της αξίας των αεροσκαφών από τον ανεξάρτητο σύμβουλο SL ENGINEERING & SERVICES μέσα σε διάστημα 18 ημερολογιακών ημερών, όταν ο επίσημος συνεργάτης αποτίμησης της πώλησης, η εταιρεία GRANT THORNTON, ήδη με επιστολή της τη 30-11-2011 αναφέρει ότι μόνο για την επιτόπια αποτίμηση χρειάζεται χρόνο 48 ημερών και όχι νωρίτερα από τις 18-01 -2012»
Τώρα λοιπόν, που πριν ακόμα απαντηθεί η ερώτηση του κ. Νικολόπουλου στη Βουλή, έρχεται ήδη η πρώτη δικαίωση και αναγνώριση των διάτρητων σημείων της απόφασης από την άτακτη υποχώρηση του κ. Βενιζέλου, είναι ξεκάθαρο ότι κανείς δεν μπορεί να κρύβεται πλέον πίσω από δήθεν συλλογικές αποφάσεις και πρέπει να δοθούν ξεκάθαρες απαντήσεις.
Τώρα πλέον πρέπει να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα που έχει ήδη καταθέσει με την ερώτηση του ο Τομεάρχης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της ΝΔ. Ο κ. Νικολόπουλος έχει καλέσει τους 5 εμπλεκόμενους Υπουργούς να απαντήσουν ποια συμφέροντα κρύβονται από πίσω και έχει αναρωτηθεί ευθέως γιατί ο εισαγγελέας του Οικονομικού εγκλήματος δεν έχει επέμβει ακόμα. Έχει ζητήσει δε από του 5 Υπουργούς να δώσουν μια σειρά από πειστικές απαντήσεις σε θέματα όπως το λόγο του επείγοντος της ολοκλήρωσης της πώλησης με απευθείας ανάθεση, όταν η διαδικασία ήδη έτρεχε με διεθνή διαγωνισμό από το 2010,καθώς και για ποιο λόγο δεν ελήφθη υπ’ όψιν η έκθεση και εισήγηση της εταιρείας GRANT THORNTON που ζητούσε συγκεκριμένο χρόνο για την αποτίμηση της αξίας των αεροσκαφών. Επίσης ο κ. Νικολόπουλος έχει ζητήσει εξηγήσεις για το πώς είναι δυνατόν η επιτόπια και ενδελεχής αποτίμηση των αεροσκαφών να έγινε στις 23-12-2011 όπως αναφέρεται στην απόφαση της Διυπουργικής, δηλαδή την ίδια ημέρα με την συνεδρίαση της επιτροπής. Επίσης έχει ζητήσει να μάθει ποιο είναι το επίσημο τελικό τίμημα της πώλησης ανά τεμάχιο, καθώς και με ποια αρμοδιότητα συμμετείχε στην Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων & Αποκρατικοποιήσεων ο κ. Υπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης;
Ο κ.. Νικολόπουλος τόνισε ότι το πρώτο βήμα για την ολοκληρωτική ακύρωση αυτής της επιζήμιας συναλλαγής για την κρατική περιουσία έχει επιτευχθεί. Επόμενος στόχος είναι να εξαναγκαστεί η κυβέρνηση να ακυρώσει οριστικά της απόφαση της Διυπουργικής. « Κάποιοι νόμισαν ότι θα μετέφεραν σε συλλογικό επίπεδο τις δικές τους ευθύνες, εμπλέκοντας και τη ΝΔ. Είναι όμως πολύ γελασμένοι» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αχαιός Βουλευτής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου