Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Ο Πάνος Καμμένος δίνει ταξιδιωτικές οδηγίες στον Γιώργο Παπανδρέου εν όψει του ταξιδιού του στην Κόστα Ρίκα και …αποκαλύπτει!

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 18, 2012

O Πάνος Καμμένος αποκαλύπτει ότι ο Χοσέ “βαλίτσας” Φιγκουέρες, εντιμότατος φίλος του ΓΑΠ και του Ανδρίκου Παπανδρέου, όλως τυχαίως, επιστρέφει στην Κόστα Ρίκα! Βρε κάτι συμπτώσεις…

Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Costa-Rica…..
GAP, για να μην λες ότι δεν σε ειδοποίησα και να παραπονιέσαι ότι δεν χτυπώ εσένα αλλά τα αδέλφια σου εν όψη του ταξιδιού σου στην Costa Rica για το συνέδριο της σοσιαλιστικής διεθνούς σε ενημερώνω
ΠΡΟΣΕΧΕ….
Μην σε πλησιάσει ο Κύριος της φωτογραφίας και σε παρασύρει λέγοντας σου
1.Είμαι στο συμβούλιο της I4CENSE του αδελφού σου Αντρίκου.
2.Είμαι συνέταιρος του φίλου σου του Ντορή του Μαργέλλου στην IJPARTNERS Ελβετίας και Λουξεμβούργου και μου έχει πει τα ωραία σας στο Λονδίνο στην Πάρο και στο Παρίσι και γενικότερα.
3.Είμαι πρόεδρος του World Economic Forum 2008, 2009, στο Davos που με έβαλε ο George Sorros αυτός που δέχτηκες στο γραφείο σου στη Βουλή και άρχισε η κρίση και σου λένε τώρα διάφορα για κονόμες με τα CDS και με το δημοψήφισμα.
4.Eίμαι ο πρώην πρόεδρος της χώρας και αυτοεξορίστηκα γιατι βρήκαν οι παλιάνθρωποι σε συγγενικό μου πρόσωπο 900000$ απο την Alcatel που είχαμε κάτι δουλίτσες.
5.Είμαι το αφεντικό του Χάρη Μάκα και της Μιράντας Ξαφά που ζητάμε με τον Μαργέλλο 14.000.000 ευρώ από αυτό το καθίκι τον Καμμένο που σε κυνηγάει

Ότι και να σου πεί ΓΑΠ μου ενώ ξέρεις όλα αυτά ,εσύ βράχος, μακριά του μην τραβήξει καμιά φωτογραφία κανένας κακοήθης όπως στο ZUMA και τρέχεις πάλι στον 8ο που θα έλεγε και ο Ψυχάρης.
Ο μόνος μη συμμαθητής σου Πάνος!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου