Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

ΝΟΗΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕΣΩ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ... ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΗΡΙΑΛ?

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 3, 2012
Γράφει η ΣοφίαΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ

Στο βιβλίο του «1984» ο Τζωρτζ Όργουελ προειδοποίησε για τον κίνδυνο να χάσουν οι άνθρωποι τις ανθρώπινες αξίες τους και τη νοητική τους ελευθερία και να είναι κατευθυνόμενο χωρίς οι ίδιοι να το αντιλαμβάνονται, μέσω ψυχολογικής, συναισθηματικής και διανοητικής χειραγώγησης!
Μέσω ελέγχου του νου!
Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να προστατευθούμε από την ασυνείδητη χειραγώγηση είναι να αντιληφθούμε πώς λειτουργεί.
Ο Ασυνείδητος νους λειτουργεί σύμφωνα με τα πιστεύω του συνειδητού νου. Λειτουργεί περίπου όπως ο προγραμματισμός ενός υπολογιστή. Η πληροφορία τροφοδοτείται σ’ έναν υπολογιστή κι ο υπολογιστής «ενεργεί» σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Ακόμα κι αν η τροφοδοτηθείσα πληροφορία είναι λανθασμένη ο ανθρώπινος «υπολογιστής» εξακολουθεί να «ενεργεί» με βάση αυτήν την πληροφορία.
Αν ένα άτομο πιστεύει κάτι το οποίο δεν είναι αληθινό, οι τράπεζες μνήμης του ασυνειδήτου νου ΔΕΝ διορθώνουν το λάθος αλλά ενεργούν επί αυτού.
Πολλά από αυτά που οι άνθρωποι πιστεύουν δεν τίθενται υπό αμφισβήτηση, ιδιαίτερα όταν η πληροφορία προέρχεται από μια «αξιόπιστη πηγή» . Είναι λοιπόν εύκολο να αντιληφθεί κανείς γιατί οι άνθρωποι πιστεύουν αυτά που πιστεύουν.
Μπορεί λοιπόν κάποιος να καθοδηγήσει τους ανθρώπους να πιστέψουν κάτι που δεν είναι αλήθεια, όταν αυτό γίνεται με προσεκτική επιλογή του χρόνου και τη διάδοση της πληροφορίας από μία αναγνωρισμένη και αξιοσέβαστη αρχή.
Για να είναι αποτελεσματική η προπαγάνδα θα πρέπει σιγά – σιγά να βραχυκυκλώνει όλη τη συνειδητή σκέψη και να επενεργήσει στο υποσυνείδητο του ατόμου.
Οι αρχές πίσω από το μεγάλο ψέμα της προπαγάνδας είναι οι ίδιες με αυτές του ελέγχου του νου, της υποβολής, του νοητικού προγραμματισμού, διάσπασης της προσοχής και επανάληψης.
Η διάσπαση της προσοχής έχει σκοπό να εστιάσει την προσοχή του συνειδητού νου σε μία εκ των πέντε αισθήσεων, ώστε να σταματήσει η συνειδητή σκέψη.
Όταν σταματάτε τη συνειδητή σκέψη και το μυαλό σας αδειάζει, βρίσκεστε σε υπνωτική νοητική κατάσταση.
Σίγουρα έχετε δει λέξεις να αναβοσβήνουν.
Οι λέξεις που αναβοσβήνουν, αποσκοπούν στην διάσπαση της προσοχής στην αίσθηση της όρασης, ώστε να επιτευχθεί η ύπνωση.
Αυτή η υπνωτική νοητική κατάσταση γίνεται με φυσικό τρόπο, αλλά μπορεί να δημιουργηθεί και με ευφυή χειραγώγηση.
Ο σκοπός όλων αυτών είναι να μειωθεί η αντίσταση απέναντι στη λήψη μηνυμάτων σταματώντας όλη την αναλυτική σκέψη και την κρισή.
Ενώ η εικόνα της τηλεόρασης μοιάζει στατική, στην πραγματικότητα τρεμοπαίζει, και κάθε επαναλαμβανόμενη οπτική ή ηχητική πληροφορία οδηγεί στην αλλαγή της νοητικής κατάστασης.
Αυτή είναι η κατάσταση του νου που κάποιος γίνεται δεκτικός σε νοητικό προγραμματισμό.
Το αν η πληροφορία θα καταχωρηθεί στον εγκέφαλο εξαρτάται από δύο παράγοντες:
1) την εμπιστοσύνη στην πηγή της πληροφορίας,
2) την επανάληψη του μηνύματος.
Η εμπιστοσύνη στην πηγή την πληροφορίας βοηθά στην αποδοχή της, ακόμα κι αν δεν είναι κατανοητή η πληροφορία.
Ενώ η αποδοχή του μηνύματος το αποτυπώνει στο ασυνείδητο, έτσι ώστε η αποδοχή της πληροφορίας όσον αφορά την ακρίβεια και την αξιοπιστία να γίνει αντανακλαστική
Το μήνυμα σε μορφή εκτυπωμένων λέξεων, εικόνων ή φωνών που παρουσιάζονται είτε πολύ σύντομα είτε πολύ αναλυτικά, ώστε δεν αντιλαμβάνεστε ότι είδατε ή ακούσατε κάτι.
Το 1954, ο ερευνητής και ψυχολόγος Τσέινς Βίκορυ πραγματοποίησε πειράματα υποσυνείδητης χειραγώγησης σε κινηματογράφο της Νέας Υερσέης. Τα μηνύματα «Πεινάς», «φάε ποπ κορν», «πιες κόκα κόλα» εμφανίζονταν στην κινηματογραφική οθόνη για 1/30.000 του δευτερολέπτου κάθε πέντε δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια της ταινίας.
Οι πωλήσεις των ποπ κορν και της κόκα κόλα αυξήθηκαν.
Κάθε μεγάλη διαφημιστική εταιρεία στη Βόρειο Αμερική έχει χρηματοδοτήσει εκτεταμένη έρευνα για την ασυνείδητη αντίληψη.
Ο Μπάνς Πάκιτζ, το 1957 στο βιβλίο του «κρυμμένη πειθώς» απεκάλυψε ότι η αμερικανική διαφημιστική βιομηχανία πραγματοποιούσε έρευνες όσον αφορά τη χρήση υποσυνείδητων μηνυμάτων για την κινητοποίηση των ανθρώπων ώστε να αγοράσουν τα προϊόντα τους.
Τα μηνύματα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΊΖΟΥΝ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ παρακάμπτοντας την κριτική ανάλυση και την ενσυνείδητη επιλογή της αποδοχής ή απόρριψής του μηνύματος.
Η επανάληψη του μηνύματος συνιστά τον νοητικό προγραμματισμό.
Υποσυνείδητα μηνύματα έχουν χρησιμοποιηθεί στις εφημερίδες, στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση και στον κινηματογράφο.
Και τώρα ένα δωράκι για τους γονείς που πάνε με τα παιδάκια τους να δουν τις ταινίες γνωστής βιομηχανίας παιδικού θεάματος….
Να με τι τα προγραμματίζουν μέσα τα μούτρα μας κι εμείς δεν παίρνουμε είδηση…


Στη μικρή γοργόνα… από 0:38 ως 0:41 προσέξτε τη στύση του καρδιναλίου στο γάμο!!!! Έλεος!!! Με τι προγραμματίζουν τα παιδάκια;;;

Υπάρχουν κι άλλα ψάξτε το

Αναλογιστήκατε μήπως με πόση οργή αντιδράσατε όταν σας πρωτοανακοίνωσαν ότι θα πληρώσετε το χαράτσι για τα Ακίνητα και με πόση λιγότερη οργή στηθήκατε καρτερικά στην ουρά για να το πληρώσετε.
Μήπως παρακολουθείτε πολύ τηλεόραση?
Μήπως αντι για μόνο για την ροή του αγαπημένου σας Σήριαλ απολαμβάνετε και την εντολή του Βενιζέλου να πάτε σαν καλά παιδιά να εκτελέσετε το καθήκον σας απέναντι στην πουτάνα την Μέρκελ χάρις στα μηνύματα που σας και μας περνάνε με την κατάλληλη τεχνική.
Την άλλη φορά που θα αποχαυνωθείτε στην αγαπημένη σας σειρά ξανασκεφτείτε το.
Ίσως αν όχι αύριο, μεθαύριο να είναι πολύ αργά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου