Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ "ΡΕ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΡΕ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ" "ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΚΑΝΤΑΦΙ !!

Ο “Πρίγκηψ” και οι Ραγιάδες…

Αναρτήθηκε από τον/την exomatiakaivlepo στο Ιανουαρίου 4, 2012
Σκηνές απείρου κάλους, σήμερα το απόγευμα στη συνεδρίαση του Πολιτικού Συμβουλίου  του ΠΑΣΟΚ…
Από όλα είχε αντιπαραθέσεις, διαφωνίες, συγκρούσεις…
Δύσκολοι καιροί για “πρίγκηπες”…
Δείτε στο Βίντεο τι ακριβώς έγινε…
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2012/01/blog-post_1534.html

Όσο Μαλάκας κι αν ήταν ο Γεωργάκης κάτι έμαθε καιι από τον Σύντροφοο του τον Μουαμάρρ,το Πριγκηπηλίκι το πήρε και το σήκωσε.!
Δεν πειράζει έμενα μου φτάνει που θυμάμαι κάτι βιντεάκια που κάτι ξυπόλητοι σύντροφοι πάνω σε ένα φορτηγάκι αφαλοκόβανε τον πρίγκηπα και όλοι αυτοί που κάποτε του κάνανε πλάτες σφυρίζανε αδιάφορα και κοιτούσαν τα βίντεο όλο αποτροπιασμό μεν αλλά όχι με οίκτο.
Καιρός πανιά, καιρός σκουτιά, καιρός για μαύρα μάτια, έλεγαν στο χωριό μου.
Ο κατήφορος ξεκίνησε .
GIORGOS εγώ μπορεί να ξεχάσω  HISTORY NEVER DOES !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου