Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2012

Γ. ΣΟΥΡΛΑΣ: ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΠΕΛΕΡΗ

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 2, 2012
Σχετικά με την υπόθεση Καπελέρη ο Γ. Σούρλας δήλωσε ότι το Μάρτιο του 2011 ενημέρωσε τηλεφωνικά τον τότε ειδικό γραμματέα του ΣΔΟΕ και του διαβίβασε φάκελο για τη νοθεία και το λαθρεμπόριο καυσίμων, όπως προκύπτει από το σχετικά επισυναπτόμενα έγγραφα.
Δυστυχώς όμως ούτε περισσότερα στοιχεία ζήτησε ο κ. Καπελέρης
ούτε απάντησε.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΟΥΡΛΑΣ
π. Αντιπρόεδρος Βουλής
π. Υπουργός
Αθήνα 16 Μαρτίου 2011
Κύριο
Γιάννη Καπελέρη
Ειδικό Γραμματέα ΣΔΟΕ
Αγαπητέ κύριε Καπελέρη,
Σας στέλνω φάκελο που κατέθεσα στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής σχετικά με τη νοθεία στα καύσιμα των Ενόπλων Δυνάμεων και παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΟΥΡΛΑΣ
π. Αντιπρόεδρος Βουλής
π. Υπουργός
Αθήνα 7-6-2010
Προς τον
Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
κ. Τέντε
Αξιότιμε κ. Εισαγγελέα,
Το 2004 περιήλθαν σε γνώση μου αποτελέσματα αναλύσεων δειγμάτων πετρελαίου οχημάτων, το οποίο προμηθεύονται από δεξαμενές καυσίμων των ενόπλων δυνάμεων.
Η χημική υπηρεσία Θεσσαλονίκης αποφάνθηκε όπως προκύπτει από τα συνημμένα έγγραφα του 2004, 2005, 2006, ότι το πετρέλαιο είναι νοθευμένο (Συνημ. 1).
Μετά την διαπίστωση αυτή θεώρησα υποχρέωσή μου να προβώ σε μια σειρά κοινοβουλευτικών παρεμβάσεων προς συναρμόδια υπουργεία για την διερεύνηση και αντιμετώπιση του προβλήματος (Συνημ.2).
Επίσης απευθύνθηκα στο Γενικό Χημείο του Κράτους, προκειμένου vα ενημερωθώ για τις επιπτώσεις των καυσίμων με αυξημένο θείο στο περιβάλλον και στη δημόσια υγεία (Συνημ.3),
Πρέπει να σημειωθεί ότι το θέμα του λαθρεμπορίου, της νοθείας των καυσίμων, των επιπτώσεων στο περιβάλλον και στην υγεία απασχολεί τον Τύπο (Συνημ. 4)
Θεώρησα υποχρέωσή μου να στείλω δείγμα πετρελαίου που χρησιμοποιούν οι ένοπλες δυνάμεις για ανάλυση στο Γενικό Χημείο του Κράτους τον Αύγουστο του 2009, από το οποίο προκύπτει και πάλι ότι το πετρέλαιο είναι νοθευμένο (Συνημ. 5).
Σε όλη αυτή την άναρχη και ασύδοτη κατάσταση ήρθε να προστεθεί με υπουργική απόφαση (1940/41/2003) η κατάργηση του Δελτίου παραγγελίας των εταιριών των πλοίων για προμήθεια πετρελαίου (Συνημ. 6)..
Παρότι εκπονήθηκαν δύο πορίσματα το 1999 και το 2006 και υποβλήθηκαν προτάσεις δεν αξιοποιήθηκαν (Συνημ. 7).
Τον Ιανουάριο του 2007 επισκέφτηκα τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και τον εισαγγελέα του Αναθεωρητικού Δικαστηρίου και κατέθεσα τα σχετικά στοιχεία.
Δεν είχα καμία ενημέρωση για την πορεία της υπόθεσης. Πέρα από αυτά επειδή από πρόσφατες χημικές αναλύσεις προκύπτει ότι συνεχίζουν αυτά τα φαινόμενα, θεώρησα καθήκον μου να επανέλθω.
Από τα παραπάνω στοιχεία και πολλά άλλα προκύπτει ότι μεταξύ άλλων:
Με πετρέλαιο ναυτιλίας, νοθευμένο ή λαθραία εισαγόμενο προμηθεύουν τις ένοπλες δυνάμεις.
Το πετρέλαιο ναυτιλίας αντί για εφοδιασμό πλοίων διοχετεύεται αυτούσιο ή μετά από αποχρωματισμό στην εσωτερική αγορά. Στις περιπτώσεις αυτές εκτός από το κέρδος που προκύπτει είναι αδασμολόγητο και ανέρχεται πάνω από 240 €/lt. υπάρχει και η διαφορά τιμής μεταξύ του πετρελαίου κίνησης οχημάτων και ναυτιλιακό.
Έχουμε εικονικές εξαγωγές ή παράνομες επαναεισαγωγές. Πλήρης ασυδοσία με την απόφαση κατάργησης του δελτίου παραγγελίας( 1940/41/2003).
Εικονικοί εφοδιασμοί των πλοίων και πολλά άλλα.
Και δεν είναι μόνο αυτά αλλά από έρευνα του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου προκύπτει ότι είχαμε χειραγώγηση της σύνθεσης των δικαστηρίων για την επιεική αντιμετώπιση των εικονικών εξαγωγών και ότι υπήρχε κύκλωμα δικαστών, υπαλλήλων τελωνείων και ανώτατων υπαλλήλων του ΣΔΟΕ.
Οι εταιρίες που διακινούσαν λαθραία το καύσιμο (περίπτωση 600 φορτία λαθραίου καυσίμου) και διαφεύγουν φόρου που ανέρχεται σε 4 δις δρχ., όχι μόνον δεν προσήλθαν στα ελληνικά δικαστήρια, αλλά οι εταιρίες απηλλάγησαν από πολλαπλά τέλη με νομοθετική ρύθμιση.
Φυσικά πρόσωπα που καταδικάστηκαν σε πρώτο βαθμό για εικονικούς εφοδιασμούς και λαθραίες διακινήσεις, μετά απαλλάχθηκαν.
Ουδέποτε αξιοποιήθηκαν τα δύο πορίσματα των ομάδων εργασίας του Υπ. Οικονομίας και Οικονομικών (1999-2006).
Από τα στοιχεία αυτά και πολλά άλλα που μπορούν να συλλεχθούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες και αν λάβουμε υπόψη την πολυετή διάρκεια που διαπράττεται το οικονομικό αυτό έγκλημα, βάσιμα εκτιμάται ότι πρόκειται για το μεγαλύτερη απάτη σε βάρος του δημοσίου και η φοροδιαφυγή να είναι μεγαλύτερη από το σύνολο όλων των άλλων περιπτώσεων και μάλιστα με τους αρμόδιους να είναι αν όχι πάντα συνένοχοι, τουλάχιστον θεατές.
Και όλα αυτά συνεχίζουν να διαδραματίζονται σε μια περίοδο οικονομικής κατάρρευσης και σκληρής λιτότητας.
Με την πεποίθηση ότι κ. Εισαγγελέα θα διερευνήσετε το θέμα σε βάθος και θα αποτιμήσετε σας σας πτυχές και την έκταση του προβλήματος, θέλω να σας ευχαριστήσω και είμαι πάντα στη διάθεση σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου