Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011

ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΚΛΕΦΤΟΔΗΜΟΣ (ΜΑΛλΟΝ ΜΕ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΝΑΙ ΒΡΕ ΤΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗ) ΝΑ ΤΣΙΜΕΝΤΩΣΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΕΓΝΩΣΕ Η ΑΓΟΡΑ

Αναρτήθηκε από τον/την netakias στο Δεκεμβρίου 17, 2011
netakias.wordpress.com
Πριν από δύο χρόνια ο νυν κυβερνητικός εκπρόσωπος Παντελής Καψής στις 21 Αυγούστου 2010, είχε γράψει ένα άρθρο που έλεγε να γίνει μπετό το Αεροδρόμιο του Ελληνικού και λίγο ή πολύ μας αποκαλούσε και μαλάκες ιθαγενείς που δεν το σκεφτήκαμε μονάχοι μας, αλλά έπρεπε να έρθει ο Αθεμπίγιο, με το αζημείωτο βεβαίως-βεβαίως να μας ανοίξει τα μάτια
 ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ένας ξένος αρχιτέκτονας, ο Χοσέ Αθεμπίγιο, για να μας πει το αυτονόητο. Οτι δηλαδή δεν είναιδυνατόν να κάνουμε ολόκληρο το Ελληνικό πάρκο…[...]…
Σήμερα ο Παντελής είναι μέλος της Κυβέρνησης του λακέ Πρωθυπουργού….
και………… τι αποφάσισααααν ;
Να τσιμεντώσουν το Ελληνικό!
Ο Κλεφτοδήμος έδωσε εντολή να προχωρήσουν  οι διαδικασίες τσιμεντοποίησης του Αεροδρομίου Ελληνικού γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων του την  απόφαση του ΣτΕ που έλεγε ότι το αεροδρόμιο ποτέ δεν έκλεισε.

Για να μπείτε στο νόημα διαβάστε αυτό

Πρόταση - βόμβα του ΣτΕ για το αεροδρόμιο του Ελληνικού

Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009


Σημ Εν Κρυπτώ : Το αεροδρόμιο του Ελληνικού (ή τμήμα του) μπορεί και πρέπει να επαναλειτουργήσει, καθώς έχει υποδομές έτοιμες και χρυσοπληρωμένες απο το υστέρημα του Ελληνα φορολογούμενου. Μπορεί να εξυπηρετήσει όλα τα ελικόπτερα της ΕΛ.ΑΣ ,του Π.Σ, του Λιμενικού Σώματος και της Π.Α. Επιπλέον η παραμονή του ΚΕΑ θα μας γλιτώσει απο μερικά δισ που θα χρειαστούν για την μετακόμιση του, σε περίοδο εξαιρετικά δύσκολη...

Προτείνει ένα τμήμα του διαδρόμου να διατηρηθεί για να εξυπηρετεί τα μικρά αεροσκάφηΣΤΟΝ ΑΕΡΑ τινάζει τα σχέδια για αποκλειστική χρήση του αεροδρομίου του Ελληνικού ως μητροπολιτικού πάρκου εισήγηση του Συμβούλου της Επικρατείας Ηρ. Τσακόπουλου, που χαρακτηρίζει παράνομη την υπουργική απόφαση διά της οποίας καταργήθηκαν οι προϋπάρχουσες αεροπορικές εγκαταστάσεις.

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας έχουν προσφύγει οι ιδιοκτήτες των μικρών αεροσκαφών, ζητώντας να ακυρωθεί ως παράνομη η απόφαση που ελήφθη τον Ιανουάριο του 2001 από τον τότε υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρ. Βερελή για την κατάργηση του αεροδρομίου του Ελληνικού και να διατηρηθεί ένα τμήμα του σε λειτουργία. Σημειώνεται ωστόσο ότι, ενώ έχουν μεσολαβήσει πλέον των οκτώ ετών, έως σήμερα δεν έχουν δοθεί επαρκείς
λύσεις για τη μεταφορά των δραστηριοτήτων της Γενικής Αεροπορίας, των πτήσεων δηλαδή, των ιδιωτικών αεροσκαφών και ελικοπτέρων.

Η αίτηση της Αερολέσχης Ελληνικού, όπως εκπροσωπείται από τον κ. Π. Σακελλαρίου, συζητείται σήμερα στο Δ΄ Τμήμα του ΣτΕ, ενώπιον του οποίου- σύμφωνα με πληροφορίες- θα εισηγηθεί ο κ. Τσακόπουλος να γίνει δεκτή η προσφυγή και να ακυρωθεί η επίδικη υπουργική απόφαση, διατυπώνοντας πάντως μια σειρά επιφυλάξεων. Ο εισηγητής θα στηρίξει τον συλλογισμό του στο γεγονός ότι ο νόμος του 1995, που προβλέπει την κατασκευή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και τη μετατροπή του Ελληνικού σε μητροπολιτικό πάρκο, δεν αναφέρεται σε κατάργηση του αεροδρομίου, αλλά σε κλείσιμο ή διακοπή λειτουργίας.

«Ο μόνος αερολιμένας που εξυπηρετεί σήμερα την Πολιτική Αεροπορία στη εγγύτερη περιοχή της Αθήνας είναι το ?Ελευθέριος Βενιζέλος?, όπου όμως δεν μπορεί να φιλοξενηθεί οποιαδήποτε δραστηριότητα της Γενικής Αεροπορίας» επισημαίνει ο κ. Σακελλαρίου. Αναφερόμενος στις αρνητικές επιπτώσεις που έχει για τη Γενική Αεροπορία η κατάργηση του Ελληνικού, τονίζει ότι η Αθήνα αδυναμεί να εξυπηρετήσει τα υπάρχοντα ελαφρά αεροσκάφη και τις αυξανόμενες δραστηριότητες της Γενικής Αεροπορίας.

«Οι πλησιέστεροι στην Αθήνα αερολιμένες της Πολιτικής Αεροπορίας είτε στερούνται κατάλληλης υποδομής είτε βρίσκονται σε μεγάλες αποστάσεις (200 χλμ./ 3 ώρες οδήγησης)» προσθέτει και διευκρινίζει: «Τα πλησίον της Αθήνας αεροδρόμια ανήκουν στην Πολεμική Αεροπορία (Δεκέλεια, Ελευσίνα και Τανάγρα) και δεν είναι σε θέση να υποστηρίξουν τις δραστηριότητες της Γενικής Αεροπορίας».


Όσο για τον Μαλακοπίτουρα κύριο που παριστάνει τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο και κορδώνεται σαν γύφτικο σκεπάρνι δίπλα στον κυριο με Κλεφτοδήμο διαβάστε σχετικά και γι αυτόν τι έγραφε παλιότερα όταν τα συμφέροντα δεν τον είχαν εντάξει στο δυναμικό τους


O Παντελής Καψής ξαναχτυπά!


Στο Κυριακάτικο ΒΗΜΑ (του ΔΝΤ) γράφει :
…[...]… ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ένας ξένος αρχιτέκτονας, ο Χοσέ Αθεμπίγιο, για να μας πει το αυτονόητο. Οτι δηλαδή δεν είναι δυνατόν να κάνουμε ολόκληρο το Ελληνικό πάρκο.
ΑΝ το κάναμε, θα ήταν το μεγαλύτερο πάρκο στον κόσμο, υπερδιπλάσιο από το Σέντραλ Παρκ της Νέας Υόρκης, εξωφρενικάακριβό για να συντηρηθεί και με αμφίβολη κοινωνική χρησιμότητα.
ΑΝ κανείς αμφιβάλλει για το τελευταίο, αρκεί να δει το παράδειγμα του Υμηττού (σ.σ.υποκλίνομαι σ’ αυτό το επιχείρημα, αφού δεν πάει ο κόσμος στο Παρκο…Μπαζώστε το!!!). Πρόκειται για το μεγαλύτερο φυσικό πάρκο, σε απόσταση λεπτών από τη μισή Αθήνα και μόνο ορισμένες Κυριακές τον χρόνο φιλοξενεί σχετικά ικανοποιητικό αριθμό επισκεπτών…[...]…
Και καταλήγει πάλι υπέρ του μνημονίου (τι άλλο!) εδώ
1. Γιατί το Γράφει;
Μα γιατί ο χώρος του Ελληνικού είναι για τις κατασκευαστικές, ότι το αίμα για τους καρχαρίες!
2.Ποιος Σοφός μας είπε το αυτονόητο;
Ένας αρχιτέκτονας! Τι φιλάνθρωπος! Θέλει να σώσει τους Ιθαγενείς από ένα αεροδρόμιο κι ένα Πάρκο! Οπως ο συμπατριώτης του, ο Κορτέθ, ένα πράγμα. Διαβάστε Εδώ
3.Τι κάνει ένα Αεροδρόμιο;
Για τις χώρες με εθνική ανεξαρτησία και πολιτικούς Ηγέτες, ένα αεροδρόμιο είναι το παράθυρο στον κόσμο. Το αεροδρόμιο είναι ο μοναδικός τρόπος επικοινωνίας μιας σύγχρονης χώρας με τα υπόλοιπα έθνη. Ισως ο κυρ Παντελής αν είχε ταξιδεψει αρκετά στον κόσμο θα ήξερε ότι όλες οι Μεγάλες Πόλεις (δεν συζητάμε πλέον για χώρες, εκει είναι αυτονόητο!) έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΔΙΕΘΝΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ! ! ! Κάντε google για το Λονδίνο, Παρίσι, Μιλάνο κτλ. Το κλείσιμο λοιπόν, ενός Αεροδρομίου σε μια ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ χώρα αντιστοιχεί με έγκλημα. Ακόμη κι οι επενδυτές από το Κατάρ το κατάλαβαν, κι είπαν για την δημιουργία Αεροδρομίου Γενικής Αεροπορίας/Πολυτελών Αεροσκαφών.
3.Τι είναι ένα Αεροδρόμιο;
Ενα αεροδρόμιο δεν είναι μια λωρίδα ασφάλτου! Οπως είδαμε και με την καταστευή του Ελ.Βενζέλου είναι μια πανάκριβη κι δύσκολη κατασκευή. Για να καταλάβεται στο Ελληνικό η άρση του αεροδιαδρόμου είναι τόσο δύσκολη κι ακριβή που δεν συμφέρει να αρθεί! Και υπογράφει ο κυρ Παντελής ότι στο μέλλον, δεν θα χρειαστούμε άλλο Αεροδρόμιο; Υπογράφει, ότι δεν θα συμβεί ΠΟΤΕ Ατύχημα στο Ελ.Βενιζέλος; Για Πράδειγμα αν σπάσει κάποιο σκέλος αεροσκάφους στο Διάδρομο, η Ελλάδα θα αποκοπεί από τον Υπόλοιπο Κόσμο! Εκτός έχουν σκοπό στο μέλλον να κατασκευάσουν άλλο αεροδρόμιο, που θα το αναλάβουν και πάλι οι γνωστές κατασκευαστικές, οπότε πάμε στην Ερώτηση 2.
4. Τι λέει όμως το ΣτΕ;
Ως γνωστόν το ΣτΕ, το Σύνταγμα κι οι νόμοι του κράτους δεν ισχύουν στην μετά ΔΝΤ εποχή, όπως ρητά κι ειρωνικά (“αυταπάτη” το λέει στο κείμενο του) ο κυρ Παντελής.
…[...]…Οτι όπως δεν θα γίνουμε πλουσιότεροι ως χώρα αν τα δικαστήρια εκδώσουν μια απόφαση ότι διπλασιάζονται όλες οι αμοιβές, έτσι και η προστασία των συντάξεων με τον νόμο θα είναι γράμμα κενό αν οδηγηθούμε στη χρεοκοπία…[..]…
Άρα η απόφαση του ΣτΕ είναι κωλόχαρτο! Για να σας θυμίσω ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΕ MΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ. Ως παράνομη κρίθηκε η υπουργική απόφαση για την κατάργηση του παλαιού αεροδρομίου του Ελληνικού, αποφάσισε το Δ’ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (1938/2010). Κρίθηκε ότι ούτε βάσει διατάξεως νόμου ούτε βάσει της συμβάσεως του Ιουλίου 1995 για την κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου στα Σπάτα Αττικής έχει… …επέλθει κατάργηση του αερολιμένα του Ελληνικού ως αεροπορικής εγκαταστάσεως. Παρ’ όλα αυτά, ο αρμόδιος υπουργός διατηρεί τη δυνατότητα να αποφασίσει την κατάργηση του αερολιμένα του Ελληνικού αν κρίνει ότι αυτό επιβάλλεται. Στο ΣτΕ είχαν προσφύγει μέλη της Αερολέσχης Αθηνών και δικαιώθηκαν. Ο παλαιός αερολιμένας του Ελληνικού μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτές και χειριστές μικρών ή εμπορικών αεροσκαφών. Διαβάστε την των κ.Κ.Καββαθά και Π.Σακελλαρίου Προσφυγή ΕΔΩ.
5. Ενα Ψεμματάκι απο την Κυβέρνηση, αλλά κι από πολλούς ΝΔκράτες δεν βλάπτει! Βλάπτει; Ε;

Για να δικαιολογήσουν το Μπάζωμα του Ελληνικού-Αεροδρομίου-Πάρκου έπρεπε να βρουν δικαιολογία! Πρωτότυπο ε; Επρεπε κατά τον προσφιλή τρόπο τους να βρούν έναν Μονόδρομο (όπως αυτόν της χρεωκοπίας). Ετσι είπαν ότι το να φυτέψεις μερικά δένδρα εδώ κι έκει αντε να βάλεις και μια βρυσούλα, δυο τρεις κούνιες και παγκάκια κοστίζει 1,800,000,000 ΕΥΡΩ! Δηλαδή κούνιες από ατόφιο χρυσάφι και πακάγκια από αλάβαστρο!
Σύμφωνα με το ΕΜΠ η κατασκευή του Πάρκου κοστίζει μόλις 50 με 100εκ Ευρώ! Τα υπόλοιπα είναι αέρας για να το μπαζώσουν! Δηλαδή όλα τα επιχειρήματα των “ειδικών” υπέρ της καταστροφής είναι για τα…μπάζα! Ιδού η Ερώτηση του Π.Λαφαζάνη στην Βουλή των Ελλήνων αλλά της κυβέρνησης του ΔΝΤ.
…[...]…Είναι γνωστό επίσης ότι τα βασικά συμπεράσματα της A φάσης της έρευνας που υλοποιεί επιστημονική ομάδα του ΕΜΠ με επικεφαλής τον επίκουρο καθηγητή της Σχολής Αρχιτεκτόνων ΕΜΠ κ. Νίκο Μπελαβίλα για τη δημιουργία του Μητροπολιτικού Πάρκου στο Ελληνικό και η οποία παρουσιάστηκε σε συνέντευξη τύπου στις 10-6-2010, δικαιώνουν πλήρως αυτή τη θέση των 4 Δήμων και τεκμηριώνουν ότι το πάρκο είναι αναγκαίο, φτηνό και εφικτό και αποδυναμώνουν τόσο το σχέδιο Σουφλιά όσο και πρόσφατες απόψεις που υποστηρίζουν το ξεπούλημα του χώρου του Ελληνικού.
Ωστόσο, σε δημοσιεύματα του Τύπου στις 29-7-2010 αναφέρεται ότι στο πρόγραμμα των αναπτυξιακών παρεμβάσεων του ΥΠΕΚΑ για την πραγματική οικονομία προβλέπονται, σημαντικές αστικές αναπλάσεις μέχρι το 2015 μεταξύ των οποίων και αυτές για το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού ύψους 1.830.000.000 Ευρώ.
Με δεδομένο ότι στην προαναφερόμενη μελέτη του ΕΜΠ τεκμηριώνεται ότι το κόστος του Μητροπολιτικού Πάρκου κυμαίνεται μεταξύ 50 και 100 εκατομμυρίων ευρώ, εύλογα ερωτηματικά γεννούνται για το είδος των /”αναπτυξιακών παρεμβάσεων/” στο χώρο του πρώην αεροδρομίου. Τα ερωτηματικά αυτά μεγεθύνονται από την συστηματική αποφυγή της κας Υπουργού να συζητήσει τα θέματα του πρώην αεροδρομίου με τους Δημάρχους της περιοχής παρά την επανειλημμένη διατύπωση ανάλογου αιτήματος…[...]…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου