Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Δεκεμβρίου 29, 2011
Επιστολή στον Πρωθυπουργό κ. Λουκά Παπαδήμο και στους αρχηγούς των κομμάτων, στους αρμόδιους Υπουργούς και στον Πρόεδρο του ΟΛΠ, έστειλε ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος, με αφορμή τα όσα ανακοίνωσε χθες ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Μιχάλης Χρυσοχοίδης για “έργα” στο λιμάνι.
Στην επιστολή του ο Δήμαρχος Πειραιά εκφράζει τη σφοδρή του αντίθεση στα σχέδια για δημιουργία Monorail στο λιμάνι και καταγγέλλει τα σχέδια κατασπατάλησης του ΕΣΠΑ.
Συγκεκριμένα στην επιστολή αναφέρεται:
Κύριε Πρόεδρε της Κυβέρνησης,
Σε προηγούμενη επιστολή μου, σας είχα ζητήσει συνάντηση για να σας ενημερώσω για μια σειρά ζητημάτων αλλά κυρίως για το θέμα του λιμανιού του Πειραιά και για τις θέσεις του Δήμου μας. Επανέρχομαι στο θέμα, μιας και με έκπληξη διαπίστωσα ότι κάποιοι προφανώς εν αγνοία σας , σύρουν το χορό της κατασπατάλησης του ΕΣΠΑ για έργα που πλήττουν τη φυσιογνωμία της πόλης με διαδικασίες εξπρές.
Στο πλαίσιο της παραπάνω επισήμανσης διαπιστώσαμε με απορία να δίνεται εντελώς αιφνιδιαστικά και εν αγνοία μας μια Συνέντευξη Τύπου (28-12-2011) από τον Υπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Μιχάλη Χρυσοχοίδη, με τη συμμετοχή του Υφυπουργού του κ. Άδωνη Γεωργιάδη, του Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιάννη Σγουρού και του Προέδρου του ΟΛΠ κ. Γιώργου Ανωμερίτη για να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ έργα που αφορούν στο λιμάνι του Πειραιά.
Αποκορύφωμα ήταν η ανακοίνωση μεταξύ άλλων της κατασκευής Monorail (εναέριο τρένο σε ύψος έξι μέτρων) ενός πανάκριβου «έργου» που δεν υπάρχει σε κανένα μεγάλο λιμάνι της Ευρώπης , αποκόπτει την πόλη από το θαλάσσιο μέτωπο της και βλάπτει πολύ σοβαρά τη λειτουργία της.
Κύριε πρωθυπουργέ,
Μπορει ο μπουμπουκος ο Αδωνις να εχασε τα playmobil του και καταλαβαινω οτι εχει ρεψει στην μαλακια τελευταια αλλα αυτος δεν ειναι λογος να θελει τοσο μεγαλο τρενακι στο κατω κατω τι θα το κανει στον κωλο του θα το βαλει ,ας παρει ενα της HASBROO να παιζει και να νην μασ τα πριζει με μαλαμκιες μερα νυχτα
Το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της πόλης και δεν πρόκειται να δεχθούμε την παραχώρησή του σε κάθε λογής συμφέροντα που δρουν και λειτουργούν χωρίς κοινωνική λογοδοσία και διαφάνεια.
Η θέση μας υπέρ της Ανάπτυξης του λιμένα είναι δεδομένη. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνεται ούτε εις βάρος της πόλης, ούτε χωρίς τη συμμετοχή των ανθρώπων που ζουν και εργάζονται σε αυτήν.
Η βιασύνη κάποιων, να ανακοινώσουν μέσα στις γιορτές έργα, μακέτες , εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ προκαλεί ερωτηματικά για τη σκοπιμότητα και τις προθέσεις της.
Μάλιστα έφτασαν σε τέτοιο σημείο που να ανακοινώσουν ψευδώς ότι οι προτάσεις τους έχουν την έγκριση όλων των φορέων της πόλης, κάτι που όχι μόνο δεν ισχύει, αλλά αυτό που ισχύει είναι το ακριβώς αντίθετο.
Επαναλαμβάνουμε τις θέσεις μας :
Με εκτίμηση
Βασίλειος Ι. Μιχαλολιάκος
Δήμαρχος Πειραιά
Στην επιστολή του ο Δήμαρχος Πειραιά εκφράζει τη σφοδρή του αντίθεση στα σχέδια για δημιουργία Monorail στο λιμάνι και καταγγέλλει τα σχέδια κατασπατάλησης του ΕΣΠΑ.
Συγκεκριμένα στην επιστολή αναφέρεται:
Κύριε Πρόεδρε της Κυβέρνησης,
Σε προηγούμενη επιστολή μου, σας είχα ζητήσει συνάντηση για να σας ενημερώσω για μια σειρά ζητημάτων αλλά κυρίως για το θέμα του λιμανιού του Πειραιά και για τις θέσεις του Δήμου μας. Επανέρχομαι στο θέμα, μιας και με έκπληξη διαπίστωσα ότι κάποιοι προφανώς εν αγνοία σας , σύρουν το χορό της κατασπατάλησης του ΕΣΠΑ για έργα που πλήττουν τη φυσιογνωμία της πόλης με διαδικασίες εξπρές.
Στο πλαίσιο της παραπάνω επισήμανσης διαπιστώσαμε με απορία να δίνεται εντελώς αιφνιδιαστικά και εν αγνοία μας μια Συνέντευξη Τύπου (28-12-2011) από τον Υπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Μιχάλη Χρυσοχοίδη, με τη συμμετοχή του Υφυπουργού του κ. Άδωνη Γεωργιάδη, του Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιάννη Σγουρού και του Προέδρου του ΟΛΠ κ. Γιώργου Ανωμερίτη για να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ έργα που αφορούν στο λιμάνι του Πειραιά.
Αποκορύφωμα ήταν η ανακοίνωση μεταξύ άλλων της κατασκευής Monorail (εναέριο τρένο σε ύψος έξι μέτρων) ενός πανάκριβου «έργου» που δεν υπάρχει σε κανένα μεγάλο λιμάνι της Ευρώπης , αποκόπτει την πόλη από το θαλάσσιο μέτωπο της και βλάπτει πολύ σοβαρά τη λειτουργία της.
Κύριε πρωθυπουργέ,
Μπορει ο μπουμπουκος ο Αδωνις να εχασε τα playmobil του και καταλαβαινω οτι εχει ρεψει στην μαλακια τελευταια αλλα αυτος δεν ειναι λογος να θελει τοσο μεγαλο τρενακι στο κατω κατω τι θα το κανει στον κωλο του θα το βαλει ,ας παρει ενα της HASBROO να παιζει και να νην μασ τα πριζει με μαλαμκιες μερα νυχτα
Το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της πόλης και δεν πρόκειται να δεχθούμε την παραχώρησή του σε κάθε λογής συμφέροντα που δρουν και λειτουργούν χωρίς κοινωνική λογοδοσία και διαφάνεια.
Η θέση μας υπέρ της Ανάπτυξης του λιμένα είναι δεδομένη. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνεται ούτε εις βάρος της πόλης, ούτε χωρίς τη συμμετοχή των ανθρώπων που ζουν και εργάζονται σε αυτήν.
Η βιασύνη κάποιων, να ανακοινώσουν μέσα στις γιορτές έργα, μακέτες , εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ προκαλεί ερωτηματικά για τη σκοπιμότητα και τις προθέσεις της.
Μάλιστα έφτασαν σε τέτοιο σημείο που να ανακοινώσουν ψευδώς ότι οι προτάσεις τους έχουν την έγκριση όλων των φορέων της πόλης, κάτι που όχι μόνο δεν ισχύει, αλλά αυτό που ισχύει είναι το ακριβώς αντίθετο.
Επαναλαμβάνουμε τις θέσεις μας :
- Το λιμάνι του Πειραιά ανήκει στην πόλη του Πειραιά. Είναι αναπόσπαστο τμήμα της.
- Ο Πειραιάς έχει ανάγκη από έργα υποδομής που για χρόνια δεν έγιναν. και οχι παπαριες που μελει Αλλά πιστεύουμε ότι κανένα έργο δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς συνεννόηση και χωρίς τη συμμετοχή του Δήμου Πειραιά.
- Ζητούμε με πρωτοβουλία σας να γίνει άμεσα ευρεία διακομματική σύσκεψη με τη συμμετοχή και των αρχηγών των κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση και όλων των εμπλεκομένων ώστε να χαραχθεί από κοινού η στρατηγική ανάπτυξης του λιμανιού και της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά. Ένα έργο εθνικής σημασίας δεν είναι μικροκομματική υπόθεση και πρέπει να αντιμετωπίζεται με τη δέουσα προπαρασκευή και σοβαρότητα.
- Στηρίζουμε την οικονομική ανάπτυξη και την κρουαζιέρα διαχρονικά, με όρους διαφάνειας, οικονομικής αποτελεσματικότητας και σεβασμού των πόρων του ΕΣΠΑ και των πολιτών. Τα έργα που εντάσσονται προς χρηματοδότηση πρέπει αποδεδειγμένα να προσφέρουν τη μέγιστη δυνατή ωφέλεια και πολλαπλασιαστικότητα στην κοινωνία. Για παράδειγμα σας αναφέρω το έργο πρώτης προτεραιότητας για τον Πειραιά ,αυτό της υπόγειας σύνδεσης ΣΕΦ με το λιμάνι και τη διασύνδεσή της με το δρόμο ταχείας κυκλοφορίας στη Δραπετσώνα. Ένα έργο ζωής για την πόλη που κοστίζει πολύ λιγότερο από τα εκατομμύρια ευρώ που προβλέπεται να κατασπαταληθούν για το εναέριο τρένο.
- Πιστεύουμε ότι για κάθε έργο που σχεδιάζεται στο λιμάνι και μάλιστα τέτοιου ύψους οφείλει η Πολιτεία όπως γίνεται και στην ΕΕ, να δίνει ισοδύναμα ανταποδοτικότητας στις τοπικές κοινωνίες, αναγνωρίζοντας τις χρόνιες επιβαρύνσεις που υφίστανται.
Με εκτίμηση
Βασίλειος Ι. Μιχαλολιάκος
Δήμαρχος Πειραιά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου