Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

ΓΑΠ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΘΩΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ Η ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ Η ΠΟΥΤΑΝΑ Η ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ {ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΑΜΑΡΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ}

Ο αντιεξουσιαστής ξαναχτύπησε : Φταίνε τα συμφέροντα και η Μέρκελ…

Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ:
   ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΖΩΗ ΜΟΥ
 ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΠ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
ΕΤΟΥΤΟ ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ
ΤΣΟΓΛΑΝΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΑ ΡΗΜΑΞΕΣ ΠΙΑ
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΞΕΝΑ
ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΡΩΤΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΙ ΕΜΕΝΑ
ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΑΓΙΔΕΣ ΠΟΛΛΕΣ
ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΠΟΥΖΟΥΡΙΑΖΕΙ
ΚΑΙ ΗΛΙΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΛΑΙΣ
ΚΙ ΑΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΡΠΑΞΕΙ (ΑΠ ΤΑ CDS)
ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΛΑΙΣ
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΞΕΝΑ
ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ ΣΟΥ ΡΩΤΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΝΑ
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΖΗΣΑΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΡΑΜΜΕΝΑ
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΕΝΝΗΣΑΜΕ ΧΑΜΕΝΕ ΕΣΕΝΑ
ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΖΩΗ ΜΟΥ
ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗΤΕΙΑ

(ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΛΙΟΚΥΝΙΚΕ ΕΒΑΛΕΣ ΤΗΝ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΕΑ ΤΗΝ ΡΙΤΑ ΤΗΝ ΣΑΚΕΛΑΡΙΟΥ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΝΕΥΡΙΑΣΕΙΣ, ΠΑΛΙΟΑΛΗΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ)
                                                      MARGARET
Αναρτήθηκε από τον/την exomatiakaivlepo στο Δεκεμβρίου 27, 2011
Δεν άνοιξε τα χαρτιά του ο Γιώργος Παπανδρέου στην πρωτολογία του, κατά τη συνεδρίαση του, με διευρυμένη σύνθεση, Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ.
O Γιώργος Παπανδρέου μίλησε για μετάβαση, ήταν ασαφής ως προς το πως και πότε θα γίνει αυτό”.
Στην πρωτολογία του, σύμφωνα με πληροφορίες,

επέρριψε τις ευθύνες για την οικονομία στα συμφέροντα και στην Άνγκελα Μέρκελ, και άφησε ανοιχτό για τη συνέχεια της συνεδρίασης το θέμα της δικής του αποχώρησης από το ΠΑΣΟΚ.
Αν και αναμενόταν να ανακοινώσει την απόφασή του να μην διεκδικήσει εκ νέου την προεδρία, ο κ. Παπανδρέου, στην εισηγήσή του, τουλάχιστον, και πριν πάρουν το λόγο τα στελέχη, περιορίστηκε σε μια ανασκόπηση του έργου της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ επί πρωθυπουργίας του.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Παπανδρέου πρότεινε να γίνει νέα συνεδρίαση του Πολιτικού Συμβουλίου στις αρχές του 2012 και σήμερα να γίνει μόνο μια γενική συζήτηση…
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου