Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΛΑΥΡΕΝΤΙΑΔΗ

- Αγάπη μου τι κάνεις, είχα καιρό να σε δω και ανησύχησα.
Τι έγινε σε βόλεψε ο Βαγγέλης, του έδωσα εντολή να κάνει τα πάντα για να μην μου στεναχωρεθείς.
 -Ω Γιώργο μου σε ευχαριστώ,! μα φυσικά, όλα έγιναν σύμφωνα με το σχέδιο μας, άλλα και εσύ πρόσεχε, σε βλέπω λίγο χλωμό, μην μου παρακουράζεσαι βρε παιδί μου, είπαμε να μας ξεπουλήσεις αλλά εσύ το παράκανες, πάντως μην σε αγχώνει τίποτα, όλα είναι υπό έλεγχο και οι μίζες σου μπήκαν στον λογαριασμό σου στην Ελβετία και με τον Αντρίκο τα έχουμε βρει μια χαρά.
-ΟΚ  Λαυρέντη χαίρομαι όταν βρίσκω ανθρώπους να  συνεννοούμαι , πάμε τώρα γιατί είναι και αυτοί οι κωλοδημοσιογράφοι και θα μας καταλάβουν, χάρηκα και εγώ και η τσέπη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου