Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΧΑΚΕΡ

Απευθύνομαι σε εσένα που κατάφερες και έσπασες τον κωδικό μου και μπήκες στο blog και αλλοίωσες τον τίτλο του άρθρου μου "ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΑΚΟΜΑ Η ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΓΑΠ ΣΤIΣ ΗΠΑ ΝΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΤΕΡΥΓΑ ΤΟΥ ΓΚΟΥΑΝΤΑΝΑΜΟ ΠΑΡΚ " με υβριστική έκφραση για τα θεία, θεωρώ την κίνηση σου ατυχή.
Δεν νομίζω να έπεισες κανέναν ότι αυτός είναι ο χαρακτήρας της σελίδας μου και οι τυχόν υβριστικοί χαρακτηρισμοί μου απευθύνονται πάντα στα Γουρούνια που μας διοικούν και σ αυτούς που ίσως σε έβαλαν να κάνεις αυτό που έκανες.
Πάντως σε ευχαριστώ με ,έμαθες να είμαι πιο προσεκτικός στο μέλλον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου