Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

ΑΤΕΡΜΟΝΟ ΠΕΔΙΟ ΔΕΛΦΟΙ


            

                         "Ατέρμονο πεδίο-Δελφοί"




Αγαπητοί μου Αναγνώστες δεν μπορείτε να φανταστείτε τι μπορεί να πάθει ο άνθρωπος στα καλά καθούμενα,
 ήμουνα χθες το απόγευμα στο γραφείο, και μέτραγα και ξαναμετραγα τον πενιχρό προϋπολογισμό μου ώστε να δω πως θα καταστεί δυνατό να πάρω την γυναίκα μου και να φύγουμε για ένα τριήμερο εκτός και να πάμε να κάνουμε τις με μεγάλη δυσκολία και περικοπές μινί διακοπές μας .

 

Εφέτος δεν προβλέπεται φυσικά το 10 ήμερο που καταφέρναμε πάντα δύσκολα να τα φέρνουμε βόλτα και να πηγαίνουμε κάπου και πραγματικά να ξεφορτώνουμε λίγο τις δυσκολίες και τα βάσανα του υπόλοιπου χρόνου.Τώρα με τα προβλήματα να έχουν γίνει βουνό τον φόβο της απόλυσης  πάνω από τα κεφαλιά μας που να σκεφτούμε κάτι περισσότερο εκεί που τα υπολόγιζα λοιπόν, χτυπάει το τηλέφωνο.
Ήταν η γυναίκα μου ,
   Έλα μου λέει βρήκα που θα πάμε διακοπές που τις λέω, τι λες τώρα εδώ ότι και να κοιτάξω είναι του κόσμου τα λεφτά,
 Έλα μου λέει πως κάνεις έτσι έχω δυο προτάσεις η μια καλύτερη από την άλλη.
  Για λέγε της απαντώ θολωμένος πάλι θα μου πεις κάτι και θα στοιχίζει του κόσμου τα λεφτά
σε έμαθα πια τόσα χρονιά της απαντώ .
Λοιπόν δώσε βάση μου λέει εφέτος θα πάμε διακοπές με την εγγυητή του κράτους για να μην σου πω της ηγεσίας του.
Εγώ φυσικά έμεινα κόκκαλο


Ναι σου λέω λοιπόν άκουσε μου λέει ας τα πάρουμε με την σειρά, θυμάσαι εκείνον τον καλό άνθρωπο τον υπουργό μωρέ πως τον λέγανε που κάθε φορά που έκανε Μαλακια τον φώναζες Ραν Ταν Πλαν εεε
Ε! της λέω τον Παπακωνσταντινου θα λες αυτόν τον παλιό....
Σε παρακαλώ μου απαντά αυτό το απλό παιδί αποκαλύφθηκε ότι έχει ένα παράνομο και αυθαίρετο εξοχικό μέσα σε ένα δάσος εκεί στην Βραυρώνα κρυμμένο μέσα στα δέντρα από αυτά μωρέ που η δουλειά του τώρα είναι οπού τα βρίσκει να φωνάζει την μπουλντόζα και να τα γκρεμίζει και να μαζεύονται οι βιομήχανοι και να του λένε μπράβο Γιωργάκη καλά του έκανες του ς παράνομο είναι υπουργός οικονομικών ήτανε θα γλυτώσουμε και το τεκμήριο


 Και που λες αυτό το σπιτάκι που αν και αυθαίρετο είναι και σούπερ λούξ  το πουλάει καμιά 300'000 Ευρώ η το νοικιάζει 6000-7000 τον μηνά οπότε μπορούμε να πάμε εκεί και να κάνουμε καινούριο σκότι.
Τι λες μωρέ της λέω τρελάθηκες.

Όχι καθόλου μου απάντησε μια χαρά θα περάσουμε άμα δεν έχει και δουλειά θα καθόσαστε να πίνετε και καφεδάκι και θα σου λέει και τι μαλακίες έκανε σαν υπουργός και θα ξεραινόμαστε στα γέλια,και το κυριότερο δεν θέλει και απόδειξη έτσι κι αλλιώς παράνομο είναι αυτος υπουργός γλιτώνουμε το τεκμήριο για φέτος και μετά μεσα   τα κεφάλια και βλέπουμε  και για του  χρόνου
Ένα τουλάχιστον είναι σίγουρο σε καμιά ,περίπτωση δεν αναμένεται να πλήξουμε με οσα γίνονται χωρίς εμάς για εμάς τον υπόλοιπο χρόνο.
Με είδε που γυάλισε το μάτι μου στο μεταξύ και άλλαξε το σχέδιο.
Καλά καλά θα κάνω σαν τον Βενιζέλο θα σου πω το σχέδιο β' .
και πιο ήταν το σχέδιο α' του Βενιζέλου την ρωτώ και μου απαντά.
ΑΑχ σε είχα και για έξυπνο τόσα χρονιά τίποτα δεν κατάλαβες ο Βενιζέλος είναι σαν τα γουρούνι του Όργουελ κορδώνεται μιλάει ωραία αλλά κατά βάθος δεν ξέρει να σκέφτεται οπότε δεν έχει ποτέ σχέδιο Α''' πάντα από το Β' ξεκινάει γιατί σαν πληθωρικό και Λαοπλάνο από αυτό τον βάζουν να ξεκινήσει αλλά εγώ δεν θα σου δώσω λύση αλλά Μπένι
ορίστε
όχι την λύση την έδωσε ο Γιωργάκης ο Παπανδρέου στην Χίλαρι
Γέλα απαντώ και μένω με το στόμα ανοικτό
Θα πάμε σε ένα καινούριο Νησί που αν και βλάκας ο Γεωργάκης το ανακάλυψε αυτός και σαν καινούριο θα είναι και παρθένο και φτηνό και θα περάσουμε καλά
Και πως το λένε ρε γυναίκα το νησί, τόλμησα να ρωτήσω


από ότι άκουσα το είπε δηλαδή στην Χίλαρι και της το έδειξε και σε έναν πινάκα εκεί στο γραφείο του

Ε αν είναι έτσι εντάξει ,ποιο είπες ότι είναι
 αν θυμαμαι καλά οι Δελφοί.
Δελφοί Δελφοί!ρε συ οι μόνοι Δελφοί που ξέρω είναι εκεί που ήταν το Μαντείο αλλά εκεί δεν ήταν ακριβώς νησί μάλλον βουνό θα το έλεγα
Είναι ποτέ δυνατόν ένας πρωθυπουργός χώρας να κάνει ποτέ τέτοια μαλακιά και να πει σε υπουργό εξωτερικων της Αμερικής τέτοια ασχετιλα για τόσο ιστορικό μέρος της Πατρίδας του
Αυτά δεν γίνονται ούτε σε κινούμενα σχέδια .
 Καλά βεβαιως και που είσαι ακόμα δηλαδή όταν όλη σου η ενεργητικότητα επικεντρώνεται στο μήπως θέλετε να σκύψω λιγνό περισσότερο για να μην κουραστείτε όση ώρα θα ..........(ασκήσεις Τσολάκογλου νομίζω λέγονται αυτές) τι περιμένεις

Κι έτσι χάθηκε και η πιθανότητα να βρεθεί ενα νεο εξωτικο νησί κοντά μας άλλα μακριά απ το άγχος της πόλης που έλεγε και ο ποιητης τα κεφαλια μέσα και καλά κουραγια

Α΄ επι τη ευκαιρια κα χιλαρυ καλλως ηρθες΄
  δεν μπορουμε να πουμε οτι δεν πουλαμε
        ομως σιγουρα δεν ξεπουλιωμαστε
        καλα να περασεις στην Ελλαδα
    κι αν θυμηθεις φευγοντας παρε και εκεινο
       το αμερικανοβαρεμενο μαζι σου
     μπας και ησυχασουμε μια ωρα αρχιτερα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου