Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ. ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ


Ελληνίδες Έλληνες μην ακούτε τον Σαμαρά είναι από την Καλαμάτα ξέρετε τι λένε για τους Καλαματιανούς για να βρεις καλό,αστό καλύτερα.
θέλω να ξέρετε ότι κοστίζουν στην χώρα αυτά που λέγει ο Σαμαράς ,μην νομίζετε ,κάθε μαλακία που λες χρεώνεται και την πληρώνουμε με το κομμάτι,βέβαια μετά από έναν άλφα αριθμό μαλακίων και εφ όσον περάσεις συγκεκριμένες ποσότητες μαλακίας η Κυβέρνηση μας έκανε ειδικές συμφωνίες κατόπιν εντολής μου,και τώρα το τελικό κόστος μας έρχεται σαφώς μικρότερο.
Τώρα μπορώ να λέω ότι μαλακία θέλω χωρίς να με παίρνει κανένας στα σοβαρά και χωρίς να στοιχίζει σχεδόν τίποτε με το κομμάτι στην Χώρα μας.(καμιά φορά μπορεί να γίνει κανένα μικρο λαθάκι με καμία παραγραφούλα και να πληρώσουμε τίποτα εγγυησουλες αλλά πιστέψτε με δεν είναι κάτι σοβαρό ,το πολύ πολύ να ξεφορτωθούμε τίποτα ξερονήσια ,έτσι θα γλυτώσουμε και τα έξοδα για την εξυπηρέτηση και της άγονης Γραμμής.
Τώρα ο Σαμαράς είναι καινούργιος στο Κουρμπέτι ,μέχρι να καταλάβουν οι Εταίροι μας τι μαλακίες λέει κι αυτός έχουμε να πληρώσουμε ,άστα και βραστά.
Το μονό καλό είναι ότι ξέρει και μιλάει Ελληνικά ,αυτοί όχι οπότε κάπου θα τα βρούνε στην μέση ο άλλος δεν ήξερε Ελληνικά νόμιζε ότι ήξερε αγγλικά και χανόταν στην μετάφραση γιατί προσπαθούσε να βάλει φωτιά στον σκύλο για να παραγγείλει ένα βραστό λουκάνικο..
Είπα και του Σαμαρά να λέει ότι λέω εγώ ! το έκανε στην αρχή άλλα μετά άρχισα να μιλάω για φαγητό έλεγα βγω τα δικά μου ,τα ξανάλεγε αυτός και οι Εταίροι μας νομίζανε ότι είχαμε πάθει ομαδική παράκρουση από τις στερήσεις.
Μετά του είπα ότι θα αποφασίζω εγώ που έχω τουρκικό κεφάλι αγύριστο τι θα λέει μα εκείνος αντιδρά και μου την σπάει ο παλιογυαλάκιας .Νομίζει ότι θα γίνει Πρωθυπουργός και θα μας καν ει τα μούτρα κρέας.
Βρε χλιμίτζουρα σε τι θα γίνεις Πρωθυπουργός, που μέχρι τότε στην πλατεία συντάγματος θα την έχει κάνει ο Γεωργάκης χαρτζιλίκι για τα ρευματικά της Μάργκαρετ.
Τραγουδά αγόρι μου τραγουδά.
Αλλά και  οι δημοσιογράφοι αποφάσισα και διατάσσω να λένε ότι λέω να θαυμάζουν ότι κι εγώ να διαφωνούν με ότι δεν γουστάρω να είναι η Ζωή μου η αναπνοή μου και να είναι παντού να κατευθύνουν τα θέλω μου τα όπα μου τα καλαμπούρια μου χιχ ι γιατί δεν γελάτε ρε
όλοι θα λέτε σε όλους να πληρώνουν γιατί το είπε ο Βενιζέλος γιατί το είπε ο Πάπας γιατί το είπε η Μέρκελ, γιατί το είπε η Κάρλα Μπρουνέι (αυτή δεν το είπε άλλα πάντα πιάνει άμα λες και μια γκομενάρα). το είπε ο Πρετεντέρης και τα α.....δια μου τα τρία
διότι θα γίνω πιο σκληρός ενώ τώρα είμαι ψύχραιμος άσχετα αν έχω τα νευρά μου.
Και ποιοι είσαστε εσείς ρε τσογλάνια που δεν θα πληρώσετε  θα σας λιώσω θα σας στείλω στο ΆΟΥΣΒΙΤΣ να σας κάνουν σαπούνι και λουκάνικα .
Θα σας βάλω και άλλο φόρο στον φόρο και αν δεν πληρώσετε εσεις τον φόρο θα σας βάλω κι άλλον,κι άλλον,κι άλλον,αλλόναλλόν,λλον,λον,ον!!!
Δεν είμαι τρομαγμένος Θα κάνω πόλεμο θα βάλω τον πατριώτη μου και συγγενή μου τον Ερντογάν να σας πάρει τον φόρο με το ζόρι κι άμα δεν τον δώσετε, να σας κόψει το κεφάλι γιατί εμένα με λένε Τούρκογλου και είμαστε από το ίδιο σκατόσογο,ααααααααααααααααααμ!! τι νομίζατε γιατί άλλο με κρατάνε με τόσες μαλακίες που έχω κάνει .
από υποχρέωση Τουρουκογλου ρε πληρώστε γιατί θα γίνει εδώ του Προφήτη
Κι όχι τίποτε άλλο άμα δεν πληρώσετε κανονικά θα μας γαμήσει η Μέρκελ έμενα και τον Μαλακοπίτουρα τον Γιωργάκη,
και αυτός πα ει στο διάολο και πιο μεγάλη μίζα παίρνει σε δολάρια στην Αμερική και Αεροπλάνο έχει να την κάνει οπότε γουστάρει
Αλίμονο από μας τους Γενναίους που φοβάμαι θα με δώσουμε συσσίτιο στους Πακιστανούς της Υπαίτιας
Από Δευτέρα θα πληρώσετε όλοι αλλιώς θα σας μαστιγώσω και μετά θα κλαίτε γι αυτό πληρώστε πριν κλαίτε γιατί Μέτα θα με φύγουν και θα κλαίω εγω που δεν θα κλαίτε
Ουφ πείνασα πάλι
Ακολουθώντας την παλιά καλή συνταγή κάθε απολυταρχικού καθεστώτος και μια και έχω να κάνω με Πρωθυπουργό Μαλάκα
Άρπαξε όσο πιο πολλά μπορείς και φα μέχρι να ξεκολιαστείς γιατί ποτέ δεν ξέρεις μετά ποσό θα έχεις
Αρχιγουρουνος
Προσωρινα Ισοβιος Διοικητης της Φαρμας των Ζωων
"Η ΝΕΑ ΕΛΛΑΣ"
''ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ  ΟΡΓΟΥΕΛΛΟΒΕΝΙΖΕΛΛΟΣ''
"Ο ΤΟΥΡΚΟΓΛΑΝΝΟΣ"
ΟΧΙ ΤΟΥΡΚΟΛΑΓΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου