Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΜΙΖΑ ΜΟΥ


Είδες Αφέντρα Μέρκελ
 εγώ κράτησα τον λόγο μου,
 έγινα χάλι να με πατήσεις .
Τα ξεπούλησα όλα 'Εγινα προδότης, Εφιάλτης,
Το μίασμα της νεώτερης Ελλάδας
Πες μου τώρα πότε θα πάρω την μίζα μου
 δεν μπορώ να μείνω και πολύ εκεί
Είναι λίγα τα ψωμιά μου όπου να ναι θα ξεσηκωθούν και θα με ντουφεκίσουν
και δεν θα προλάβω να φάω
ούτε αυτά που έκλεψα,
ούτε αυτά που θα μου δώσεις εσύ.
Σε παρακαλώ πες μου πότε?
Μόνο μην Αργείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου