Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Η ΧΡΩΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Ήμουν αποφασισμένος να λειτουργήσω σύμφωνα
με το σχέδιο
εξετέλεσα τις εντολές που είχα κατά γραμμα.
Άλλωστε και εγώ και οι προκάτοχοι μου και ο ηγέτης μας
 ο Γιώργος Παπανδρέου ήμασταν σίγουροι
 ότι μόνο με σκληρή δουλεία, με σωστούς χειρισμούς
 και την κατάλληλη υποκρισία
 ήταν θέμα χρόνου να επιτευχθεί
Η πλήρης και μη αναστρέψιμη 


Στα δελτία ειδήσεων και στις συνεντεύξεις
λέγαμε άρες μάρες κουκουνάρες
Αρκεί κάτι να έχεις να λες και ο κόσμος σε ακούει
με το στόμα ανοιχτό και λέει
 αφού το λέει η τηλεόραση σωστό θα είναι
Τι κι αν βγαίνουν οι ξένοι και μας διαψεύδουν
Πόσες διαψεύσεις θα ακούσει η κυρα Κατίνα
 και η κάθε κυρα Κατίνα
Την ώρα των ειδήσεων ρίχνεις και ένα τουρκικό σήριαλ
 στον Αντένα κι όλοι αποχαυνώνονται εκεί και τέλειωσε

Τώρα πρέπει να βρούμε και ένα σενάριο διαφυγής,
 κάναμε τις μαλακίες μας
 αλλά άμα αγριέψουνε τα πράγματα
πρέπει να βρούμε τρόπο να την κοπανησουμε
Έχεις κι αυτόν τον Καραγκιόζη τον Γιωργάκη
και δεν μπορούμε να συντονιστούμε
 έχει φτάσει να θέλουμε 3.500 αστυνομικούς
για να τον βγάλουμε μια βόλτα
 στην Θεσσαλονίκη
Θα στήσω λοιπόν ένα σενάριο δήθεν ότι εγώ  επιμένω
για ψήφιση των μέτρων από την Βουλή
(τι ψήφιση αφού τους τα έχουμε φορέσει κανονικά)

θα ζητάω κιόλας την ανάγκη έγκρισης από 180 βουλευτές
και έτσι θα έχουμε έτοιμο το αεροπλανάκι μόλις πέσουμε
και φάει το αγγούρι ο Σαμαράς να την κοπανησουμε και
ποιος μας είδε ποιος μας ξέρει
Στο κάτω κάτω τον Σεπτέμβρη έχουμε κανονίσει να έρθουν
 να μας κατσικωθούν οι Γερμανοί
και να κάνουν πια αυτοί κουμάντο
Εκεί να δεις χαρά που θα κάνει ο Αντωνάκης

Τελικά πείτε μου έχω η δεν έχω Σατανικό μυαλό
Ευάγγελος Βενιζέλος
Τύφλα να χει ο Ρασπούτιν μπροστά μου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου