Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

ΘΕΛΩ ΤΑ ΓΛΕΝΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΝΥΧΤΙΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΑΑΛΛΑ!

Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε!
τι θα πει μέχρι προχτές δεν με ήξερε
 ούτε η Μάνα μου που θες να θυμάται με πόσους πήγε.
Και τον Τσοχατζοπουλο δεν τον θυμόταν ο θυρωρός της πολυκατοικίας του άλλα λίγο ακόμα θα ανέβαινε την Ηρωδου του Αττικού με κανένα μικρο Ναυτιλό που θα του είχαν κάνει δώρο λόγω εξαιρετικών προσφερθέντων Υπηρεσιών
Ρε έμενα μην μου κολλάτε ,έμενα με λένε Ραγκουση και όποιος μου μπαίνει στο ρουθούνι παίρνει πόδι,σιγά μην κόλλαγα στο τσουτσέκι τον Τσιοκα τσιακα τσιουκα πως τον λένε τέλος πάντων
Ρε έμενα δεν μου κουνιέται κανένας
Εγώ άμα γουστάρω τραβάω ένα κωλόχαρτο και καταστρέφω ολόκληρο τον Ελληνικό Τουρισμό για φέτος μόνο με μια υπογραφή και δεν τολμάει να μου κουνηθεί ούτε εκείνη η ξεχαρβαλωμένη μαριονέτα ο Πρωθυπουργός μας
Πρωθυπουργός μη χέσω τώρα.
Να τον έχω και φωτογραφία κοίτα πλάκα ο άνθρωπος

Αυτούς όλο κανό ποδήλατο και αστό καλύτερα...μα...κι......ς
Λοιπόν ήθελα να ήμουνα από μια μεριά να έβλεπα τα μούτρα αυτουνού του αποτέτοιου όταν θα μπήκε στο γραφείο του και θα είδε την απόλυση ψψψψψρεστα πολύ φτιάχτηκα μόλα αυτά ρε γαμώτο.
Όμως Ότι και να κάνω αυτή την απόλαυση που ένιωσε ο Νέρωνας Καίγοντας την ΡΩΜΗ δεν μπορώ να την φτάσω και να την ευχαριστηθώ
Εγώ και οι άλλοι οι μαλάκες καταστρέφουμε την Ελλάδα λίγο λίγο όμως αυτό δεν σε φτιάχνει
Εγώ την θέλω μια κι έξω έτσι μπας και μου σηκωθεί επιτέλους.
Λες να βάλω τώρα τον Σεπτέμβρη τους ταξιτζήδες να τσακώνονται με τα ΜΑΤ ,να περάσω και 10 τρελούς νόμους έτσι να κάψουμε την Αθήνα κι εγώ να την απολαμβάνω να καίγεται από κανένα μπαλκόνι στο Σύνταγμά.
Έτσι κι αλλιώς το ποιος θα τα πάρει τα ταξί είναι Ίδη κανονισμένο αφού το κατιτίς μας το φάγαμε κιόλας
α όλα κι όλα για μια τιμή και μια υπόληψη ζούμε στην Κοινωνία
Και καλά την Υπόληψη χε στη άλλα όσο πιάνουμε κάνα φράγκο ας το εκμεταλλευτούμε
Έτσι Κουτρουμανη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου