Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

ΜΑΚΑΚΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ

Τελικά δεν είμαι μόνο εγώ και οι Ταξιτζήδες που λέμε τον Ραγκούση "Μακάκα" επιτέλους ξαλάφρωσα γιατί είχα μια υπόνοια μήπως
και το αδικούσα το παλικάρι . μππρρρρ!!
Αφού του τα χώσανε και οι δικοί του ησύχασα και εγώ και μπορώ να τρώω ήσυχος τα βράδια, κι ας μου φωνάζει  η γυναίκα μου ότι θα μου ανέβει η χοληστερίνη.
Να αν δεν με πιστεύετε ορίστε
κι έτσι μπορούμε να τον βρίζουμε όλοι μαζί εν χορδές και οργάνοις είσαι Μακάκας γιε γιε γιε γιε

βέβαια κάποιος δεν θα έπρεπε μόνο να τον στείλει τον παλιό αλήτη απλά σπίτι του .
Αλλά να τον κατηγορήσει και για προδοσία και σκόπιμο σαμποτάρισμα του Ελληνικού Τουρισμού υπέρ της Γείτονος Τουρκίας.
Θυμόσαστε στην αρχή του καλοκαιριού που όλοι φοβόμαστε ένα θερμό επεισόδιο από την μεριά της Τουρκίας για να μας χαλάσουν την Τουριστική άνοδο που ήταν προβλεπόμενη λόγω των γεγονότων στην Αίγυπτο.
Ε' δεν χρειάστηκε,ποιος μας λέει ότι δεν λάδωσαν τον Ραγκουση για να κάνει
 όλο αυτό το μπάχαλο και να δυσφημήσει
 την χώρα στους τουρίστες , στο εξωτερικό
 και να το συνεχίζει για όλον το Αύγουστο μόνο και μόνο για να ανέβει ο Τουρισμός της Τουρκίας .
Το έχει σκεφτεί κανείς αυτό!

Ένας ακόμα προδότης είναι πάντα χρήσιμος
για τους απέναντι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου