Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

Για άλλη μια φορά κάθισε μπροστά στον καθρέφτη ο Πρωθυπουργεύων Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και Υπουργός Οικονομικών και Τσάρος της Οικονομίας και Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου και και και ........
Ευάγγελος Βενιζέλος και Τόνισε με στόμφο
Με όλα αυτά που γίνονται έχω θυσιάσει τις πολιτικές μου προοπτικές .
Εγώ μην κοιτάτε σήμερα που έχω μπλέξει
Είχα αν δεν είχα μπλέξει με το ΠΑΣΟΚ θα μπορούσα να γίνω μέχρι και αυτοκράτορας στην Ρύμη.
Η οικονομία χάρις σε έμενα πάει πάρα πολύ καλά και δεν πρόκειται να πάρω νέα μέτρα,
δεν χρειάζεται άλλωστε.
 Είμαι μεγάλος οικονομολόγος μπορώ να διαπραγματευτώ μέχρι και με αυτόν που πουλάει καρπουζιά στην γειτονιά μου και αν δεν έχει πουλήσει από το πρωί άλλα να του τα πάρω μέχρι και στην μισή τιμή.
Απλά σκέφτομαι να κάνω μερικές μικρές αλλαγές όπως

Τι τα θέλουν τόσα λεφτά οι δημόσιοι Υπάλληλοι στην Ουγκάντα αν θυμάμαι
 καλά παίρνουνε 250 ευρώ τον μήνα και
περνάνε μια χαρά. Μετά να βάλω ένα

Εγώ όπου και να πάω δεν πληρώνω τίποτα, έτσι και αλλιώς στο κράτος τα χρεώνω.
Βέβαια με αυτό έχω πάθει λίγο σύγχυση και σκέπτομαι να ρίξω το φταίξιμο και σε εκείνον
τον παλιο μαλ....κα τον Παπακωνσταντινου
Οπότε αν με πάρουν με τις πέτρες να έχω τουλάχιστον παρέα,
άλλο είναι να σε δέρνουν μόνο σου και άλλο είναι να έχεις κι άλλον έναν και να του λες,
 ρε εσύ έφαγες πιο πολλές από μένα
Λοιπόν τώρα που τα σκέφτομαι όλα αυτά
μια είναι μονό η Λύση

Βοήθεια SOS Σώστε με τα έχω
κάνει μπάχαλο !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου