Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

A ΜΠΕ ΜΠΑ ΜΠΛΟΜ


Αν πάω στην Θεσσαλονίκη θα πάρω τον ΦΠΑ πίσω , αν δεν πάω δεν τον παίρνω?
Τώρα δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι οι Έλληνες όπου πάω μου λένε ότι τον παίρνω?
Κι αν πάω πως θα μιλήσω αφού θα με πάρουν με τις πέτρες ?
Εκτός αν πάω και δεν μιλήσω, αλλά αν δεν μιλήσω γιατί να πάω, αφού μπορώ να πάω κάνα δυο μέρες διακοπές και σκασίλα μου
για τον ΦΠΑ αν θα τον πάρω πίσω η δεν θα τον πάρω
Αν δεν πάω τώρα θα λένε ότι δεν πήγα και ότι είμαι ο πρώτος Πρωθυπουργός που δεν πήγε (και γαμώ εε').
Αλλά κι αν πάω και δεν μιλήσω, πόλι θα είμαι ο πρώτος Πρωθυπουργός που πήγε και δεν μίλησε ,(πάλι και γαμώ εε')
Ου ουφ πολλές σκοτούρες έχω τελευταία.... αμάν πια !
Πάω για ποδήλατο.
Τα γνωστά .... ! το κράνος μου την λιμουζίνα και τους 100 μοτοσυκλετιστές!
Πως με βρίσκετε ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου