Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

ΟΤΑΝ ΑΘΩΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ


Απολογητικό σημείωμα στον εαυτό μου


Συγχώρα με Βαγγέλη μου!
 Για το καλό μου το κάνω ,για το καλό της τσέπης μου, για να προφυλάξω το μέλλον μου φτωχός άνθρωπος.
Στο κάτω κάτω τι κακό έκανα ,
έδωσα μερικά ψωρό εκατομμύρια ευρώ δώρο σε πέντε έξι Τραπεζίτες να μην καταστραφούν οι άνθρωποι
(ναι δεν λέω, και εκείνοι δεν φάνηκαν αγνώμονες γι αυτό όλα κι όλα , άλλα αυτό δεν είναι του παρόντος)
Ε εντάξει και τα χρεώθηκαν 10 εκατομμύρια μαλάκες καί τί έγινε τά πρώτα είναι ή τα τελεύταια πού τούς φορτώνουμε.
Στο κάτω κάτω δεν φρόντισα μόνο για πάρτη μου,
όλα κι όλα
κανένας δεν θα με πει μοναχοφαγά και παρτάκια
 και τον Παπακωνσταντίνου βόλεψα κι όλους τους άλλους .....ξέρεις τους πρώην ναί μωρέ .....τους " Μαζί τα
 φάγαμε που λέει και ο Πάγκαλος"
Γιατί τότε που το είπε δεν εννοούσε ότι  μαζί τα φάγαμε
 Υπουργοί και Λαός, όχι !
Ο' άνθρωπος σαφώς εννοούσε
Υπουργοί ΠΑΣΟΚ και Υπουργοί ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ !
βάλε και κάτι μιζούλες στα άλλα κόμματα δεξιά και αριστερά
για να κάνουνε μούγκα
Ευτυχώς έρχομαι  απόψε εγώ περνάω την τροπολογία .
Δίνω συγχωροχάρτι στον εαυτό μου και τους παίρνει  αυτούς η μπάλα , και είμαστε εμείς καλά και οι άλλοι χειρότερα.
Αχ και με έπιασε μια φαγούρα...
 άντε αρκετά σκοτίστηκα, πάω να φάω τίποτα μήπως καί μου περάσει



(υποθετικός διαλογισμός του Βαγγέλη Βενιζέλου λίγο πριν το μεσημεριανό γεύμα και ετοιμάζοντας την ρύθμιση για τις πριμοδοτήσεις των Τραπεζών με τα λεφτά που μας χρεώνουν σήμερα σαν Εθνικό Χρέος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου