Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

LIDL ΚΑΤ ΟΝΟΜΑ LIDL (ΜΙΚΡΟ) ΚΑΤ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

Με πηρε τηλεφωνο η Θεια μου να περασω απο εκει 
που με ηθελε και ανησυχησα.
Λεω κατσε να πεταχτω μεγαλη γυναικα ειναι μονη της σχεδον,
 ο θειος εχει Αλζχαιμερ, μην εχει παθει και τιποτα 
(οχι οτι υπαρχει περιπτωση να την κληρονομησουμε 
εχει παιδια αλλα ξενητευτηκανε λογω κρισης)
Να σου λοιπον να της κτυπαω το κουδουνι 
τι εχεις θεια ? Τι ειχα παντα 
ελα μου λεει να σου δωσω καμμια τσαντα μακαρονια, ρυζια 
και οσπρια που ειχα παρει τις προαλες απο το LIDL 
τοτε που λεγανε οτι θα πεσει πεινα με το κλεισιμο των Τραπεζων γιατι αρχισανε και πιανουνε μυγακια.
Τι λες ρε θεια της λεω καλα ποσα πηρες ?
Ε' πηρα παιδακι μου να χουμε να τρωμε,
 τι να γινει κατοχη και να μας τραβανε με το καροτσι τουμπανιασμενους απ την πεινα.
Φυσικα της εβαλα τις φωνες,
 πρωτα απ ολα που καθεται και ακουει τις μαλακιες του ΣΚΑΙ 
ολη μερα και μετα που πηγε και αδειασε τα ραφια 
του κωλομαγαζου που τοσες φορες την εχει πατησει 
και μυαλο δεν εχει βαλει.
Και τωρα τι αλλαξε της λεω και τα σκορπας?
Τωρα μου λεει τα βρηκε ο Τσιπρας με τους θεσμους
 υπογραψε ,τον σιγονταρει και ο Μειμαρακης 
και θα φαμε με χρυσα κουταλια 
οποτε τι τα θελω ,
μονο τα ντουλαπια μου γεμισαν μυγακια 
και μια περιεργη σκονη.
Φυσικα ευγενικα αφου της θυμισα οτι την ειχε πατησει 
και το Πασχα με το σαπιο Αρνι που ειχε παρει προσφορα αρνηθηκα τα δωρα  της με τα λογια του Λιακοπουλου 
"Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ ".
Κρατα τα θεια μου γιατι ετσι και ξαναγινει τιποτα 
θα ξανατρεχεις να αγοραζεις παλι σαβουρες 
και θα εχω και το κριμα στον λαιμο μου.
Δεν ηθελα να της πω βεβαιως οτι ειμαι και προκατηλειμενος 
κατα του συγκεκριμμενου καταστηματος ,
σε τετοιες περιπτωσεις "πιαστ το αυγο και κουρευτο "
Αλλα στον δρομο αναρωτιομουν
 καλα ποσες μερες περασαν 
και τα πραγματα ειχαν αρχισει να χαλανε, 
τελος παντων τι να πω λεφτα για πεταμα εχει ο κοσμος 
στους κωλλογερμαναραδες παει και τα πεταει.
Εφτασα λοιπον στο σπιτι και ανοιξα στο κομπιουτερ 
Ε' (θελει ο παπας να αγιασει αλλα δεν τον αφηνουν οι διαβολοι) η κωλλοαλυσιδα του κερατα μπροστα μου
 ολα τα Blog αφηνιασμενα 
μας βαλανε δακρυβρεκτη διαφημηση τα αρχιδια του κερατα οτι συμμεριζονται την θλιψη μας και τον καυμο μας οτι λογω της ακριβειας που μας φορτωσαν τα αδερφια τους ο φουκαρας ο Schwarz  αυτος ειναι το αφεντικο 
κραταει τις τιμες και δεν θα κανει αλλες αυξησεις ,ο τσογλανος δεδομενου οτι ειχε φροντισει να τις κανει 10 μερες πριν
και να καρπωθει το υπερκερδος.
(ειναι και μαλακας,
 βρε τρομπα Ελληνες εργαζομενους καταπιεζεις εκει μεσα 
δεν θα σε δωσουν οτι πουστια και να κανεις?)
Α και για να ξερετε 'Η σημασια των λεξεων που σας ελεγα παλιοτερα Schwarzmarkt που στην ουσια ειναι η αλυσιδα των LIDL σημαινει στα Αγγλικα  "black market"δηλαδη μαυρη αγορα βλεπε wikipedia
Τυχαιο δεν νομιζω !
Λοιπον το ξαναλεμε μαυρο στους Μαυρογιαλουρους 
και στα LIDL για το καλο σας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου