Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

ΠΙΚΡΑΜΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΛΑΜΕΝΟΙ

Επειδη στο Δογμα του ΣΟΚ ολα παιζουν ρολο ακομα και τα ονοματα των πρωταγωνιστων η ακομα ακομα και των κομπαρσων
εκανα εναν απλο συλλογισμο.
(Θα μου πειτε "ρε χαμενε! μας ταχεις κανει τουμπανο με τους συλλογισμους σου" αλλα εγω οτι μου κατεβαζει η κουτρα μου οσο εχω φωνη θα το λεω και εσεις αν θελετε το λαμβανετε υπ οψιν αν δεν θελετε με γεια σας με χαρα σας.)
Λοιπον στα χρονια του Γιωργακη του Παπανδρεου 

του ετερου δηθεν Ηλιθιου πλην ομοιως Εφιαλτη με τον τωρινο μας κο Τσιμπλα Συνεργατης εξ απορρητων 
 και μετεπειτα Υπηρεσιακος Πρωθυπουργος 
ηταν ο Παναγιωτης Πικραμμενος τον θυμαστε ?.

Σιγα μην εχουν μνημη  τα προβατα.
Ο δικος μας ο Τσιμπλας πηγε ενα βημα πιο μπροστα

 για να ειναι πιο συμπαθης στις μαζες 
πηρε συνεργατη,στηριγμα και συνοδηπορο 
τον Παναγιωτη τον Κλαμενο

 (ναι βρε δεν θυμαστε αυτον το νιμου το κλαμενο
 που εκλαιγε αδαρτο στην Βουλη 
γιατι οι Δανειστες απειλουσαν 
την Ανεξαρτησια της Πατριδας του-μας.)
Αυτη που ο Τσιμπλας με την ανοχη την δικη του
 αμεσως μετα με τοση ευκολια τους παρεδωσε.
Αυτον απο τους  Πρωην Ανεξαρτητους Ελληνες 
(και οχι με το αζημειωτο)  πλην ελαχιστων εξαιρεσεων.
Σου λεει Πικραμμενος αυτος Κλαμενος και Καμμενος 
 ο δικος  μου τους ρουμπωσα τους Χαζοελληνες.
Ο Πικραμμενος λοιπον μας εγινε Πρωθυπουργος,
 Ο καυμενος ο κλαμενος Καμμενος να μην μας κατσικωθει αυριο και αυτος η Αλεξης στην θεση του Αρχιδη του Τσιμπλα
 η Προεδρος στην θεση του Πακη.

Η Ιστορια θα δειξει.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου