Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

ΠΕΣ ΕΣΥ ΤΟ ΝΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ...Γ......

Έχω κι άλλες μαλακίες να σου πω αλλά το ζητούμενο είναι Αφελή Έλληνα να πεις το ΝΑΙ την Κυριακή για το καλό μου.
Όλα τα άλλα είναι δική μου δουλειά ...
Τέτοια ώρα είναι το κατάλληλο σεξ θα σε περιποιηθω καταλλήλως ,
 εγώ και οι φίλοι μου οι Γερμανοί θα σε πηδήξουμε όπως σου αξίζει σκουλήκι παλιοραγια που τολμησες να σηκώσεις κεφάλι.


ζήτω το 4ο Ράιχ ζήτω η Φραου Μερκελ,

ο Γκαιμπελς, ο Φον Χιμλερ , ο Φον Σοιμπλε.τα κρεματόρια να γλυτώσουμε μια και καλή και από τα συσσίτια .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου