Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!


Αμάν πια σε αυτόν τον Κωλώτοπο δεν με αφήνετε να σας ξεπουλήσω με την ησυχία μου .
Περνάω κάθε μέρα από την Χαρίλαου Τρικούπη και επειδή δεν ήξερα τι μαλακία να σας ξεφουρνίσω σήμερα σκάφτηκα να σας πω ότι θέλω να γίνω Τρικούπης στην Θέση του Τρικούπη η Καποδίστριας στην θέση του Καποδίστρια.
 (αυτό βεβαίως θα το προτιμούσαμε όλοι οι Έλληνες γιατί στο τέλος περιλαμβάνει στο πακέτο και την Δολοφονία του Πρωταγωνιστή
 Που είσαι ρε Μαυρομιχάλης)
Μου λέτε ότι δεν διαπραγματεύομαι και ότι κάνω φιλολογικές συζητήσεις .
Καλά τι μαλακίες είναι αυτές που λέτε με 30 σαρδάμ σε κάθε φράση θα μπορούσα να κάνω φιλολογική συζήτηση.
Εμένα βασική δουλεία μου είναι η διαπραγμάτευση και το ξεπούλημα από την πρώτη στιγμή .
Πριν ακόμα αναλάβω Κυβέρνηση τα έλεγα με τους Αμερικάνους ,
 με το ΔΝΤ.
Υπέσκαπτε τον Καραμανλή.
Μετά άλλαζα τα μεγέθη της Οικονομίας και όλα αυτά τα χρησιμοποιούσα στην Ευρώπη.
Πάντα έκανα διαπραγματεύσεις με τον Τζορτζ Σόρος για κάθε τι .
Όλη μου η πορεία ήταν μια συνεχής διαπραγμάτευση.
Αν δεν ήξερα να διαπραγματευόμουν θα είχα βγάλει τόσα χρήματα από τα CDS μέσω του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και μάλιστα εις βάρος της Χώρας μου?
,βρείτε μου κάποιον άλλον να το έχει καταφέρει αυτό μέχρι σήμερα.
Είδες δε Βάγγο τι ωραία που τα λέω που φοβόσουνα ότι πάλι μαλακίες θα πω,!
Κι εσείς ρε κωλόπαιδα εκδότες τόσα λεφτά σας έχω δώσει δεν είναι δυνατόν να γράφετε μόνο τα αρνητικά αυτής της κυβέρνησης .
Γραφτέ και τα θετικά ,ότι έριξα τον δείκτη χοληστερίνης στην χώρα γιατί ο κόσμος δεν έχει πλέον χρήματα να φάει ,
 ότι έχουν περισσότερη δουλεία οι νεκροθάφτες γιατί ο κόσμος πεθαίνει από την πείνα,
ότι δεν είμαστε πια ένα έθνος μονότονα λευκών ανθρώπων,
 τώρα είμαστε εμπριμέ ,λευκοί (λίγοι βέβαια),μαύροι, κόκκινοι, κίτρινοι .
Οτί έλυσα το κυκλοφοριακό γιατί δεν περισσεύουν σε κανέναν λεφτά για βενζίνη.
Ότι σε λίγο ο δείκτης εγκληματικότητας θα μηδενιστεί γιατί απλά οι κλέφτες δεν θα έχουν τι να σας πάρουν, αφού ο αρχίδης ο Βαγγελάκης ο Τούρκογλου,ναι βρε για τον μπάσταρδο τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και απόδοσης στα Στρατεύματα Κατοχής λέω θα σας τα έχει πάρει όλα και δεν θα έχει κανένας κλέφτης να σας πάρει τίποτα
Είδες δε Βαγγο τι ωραία που τα λέω που φοβόσουνα ότι πάλι μαλακίες θα πω!
Δεν είπατε τίποτα για τις καλές τέχνες, το θέατρο που παίζουμε κάθε μέρα και προσωπικά εγώ (τώρα ξύνω την μύτη μου) στους εταίρους μας
για να μας δώσουν τα χρήματα που θα χρειαστούν για να καλύψουμε τις ανάγκες μας για Τράπεζες,
ΜΑΤ ,Υπουργικά γραφεία ,ανακαινίσεις ,ΜΚΟ,
Πράσινη ανάπτυξη της Ελβετίας, άντε και μισθούς και συντάξεις.
Για τα επιστημονικά επιτεύγματα της χώρας που αν τα ξαναδείτε στο μέλλον σφυρίστε μου κλέφτικα δεδομένου ότι συστηματικά χάρις και στην βοήθεια της καλής μου συνεργάτιδας Άννας Διαμαντόπουλου Αποδήμησα Συστηματικά
Το θέατρο που παίζω σαν σήμερα ,κάθε φορά που βγαίνω στην τηλεόραση και σας κάνω τον μαλάκα για να με λυπόμαστε και για να κερδίζω χρόνο
Τα  συμφέροντα των Τραπεζών δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτουν με τα συμφέροντα του Κράτους άλλα αυτά είναι που πρέπει να στηριχθούν πόρτα γιατί από αυτά θα βγάλουμε το κατιτίς μας
Αλλά και σεις ρε κωλοτραπεζίτες όταν τα κάναμε πλακάκια να σας δώσω 500 εκατομμύρια ευρώ και να μου στείλετε τα μισά στην Ελβετία  είπατε ότι θα ρίξετε  και λίγα για κίνηση στην αγορά και τώρα δεν με παίζετε αουουου (εδώ ξύνω τον κώλο μου)
Χρειάζεται συναίνεση από όλους τους κοινωνικούς εταίρους ,
να σκύβετε βαθύτερα όπως εμείς στο ΠΑΣΟΚ κάθε φορά που βλέπετε Γερμανό και αν χρειαστεί να τους γλύφετε και καμιά μπότα όπως κάνει και ο Βαγγελάκης που το παίζει σκληρός αλλά άμα τους βλέπει για το καλό πάντα του τόπου έχει καρδία μάλαμα (σαν και αυτό που βάζει στην τσέπη του) και γίνεται χάλι να τον πατήσουν.
Τραβάει κάτι σλουρπ να σου τρέχουνε τα σάλια.
Είδες δε Βάγγο τι ωραία που τα λέω που φοβόσουνα ότι πάλι μαλακίες θα πω.!
Χρειαζόμαστε εθνικούς ευεργέτες όπως στο παρελθόν που σαν κορόιδα να μας φέρουν χρήμα γρήγορα στον τόπο γιατί πόσος καιρός μας έμεινε να πάρουμε και κανένα χοντρό πακέτο μαζί φεύγοντας η να κάνουμε κανένα δωράκι στην χοντροπουτάνα την Μέρκελ
(κάθε φορά που της πάω κάτι κάτι μου δίνει κι έμενα για τον κόπο μου)
και το κυριότερο και δώστε βάση σ' αυτό

"ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΑΣ ΕΡΙΞΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ  ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ  ΣΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥ  ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΕΚΦΕΥΓΟΥΝ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΑΡΝΗΣΙΔΙΚΙΑ ΜΕ ΑΝΑΒΟΛΕΣ Η ΜΕ ΑΛΛΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ
ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ"

Είδες δε Βάγγο τι ωραία που τα λέω που φοβόσουνα ότι πόλι μαλακίες θα πω


{Τι θα γίνει λοιπόν Κύριοι Δικαστές με την Μήνυση του Γιατρού Αντωνίου για Έσχατη Προδοσία δεν θα ακολουθήσετε την Υπόδειξη του Πρωθυπουργού σας.
Προχωρήστε Λοιπόν τι περιμένετε}


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου