Προειδοποιηση για τον Αναγνωστη

Τα Blogs πολιτικού περιεχομένου όπως και το ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ περιέχουν ενίοτε υλικό ακατάλληλο για ανηλίκους και συχνά σατυρικό ή υβριστικό.
Κανείς δέν υποχρεώνει κανέναν να το διαβάσει, δεδομένου οτι εκφράζει προσωπικές απόψεις.
Αν νομίζετε ότι σας ενοχλεί παρακαλώ απομακρυνθείτε από την σελίδα .






Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Δεν δέχεται παραγραφές ο Κοντός για το Βατοπαίδι. Τρίτη επιστολή προς τον Πετσάλνικο.

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Δεκεμβρίου 20, 2011
Προς: Τον Αξιότιμο Πρόεδρο της Βουλής κ. Φ. Πετσάλνικο
Αθήνα 20/12/2011
Κύριε Πρόεδρε,
Η παντελής έλλειψη ενδιαφέροντος που επιδεικνύετε σχεδόν ένα χρόνο τώρα σε σχέση με το απολύτως δίκαιο και νόμιμο δικαίωμά μου να διερευνηθεί ουσιαστικά και πρωτίστως αντικειμενικά, από ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς, η πολιτική σκευωρία που στήθηκε γύρω από το πρόσωπό μου σε σχέση με την υπόθεση της Ιεράς Μονής Βατοπεδίου, με υποχρεώνει να επανέλθω και να σας
ζητήσω, για τρίτη συνεχή φορά, να πάρετε μία σαφή και ξεκάθαρη θέση απέναντι στο σχετικό αίτημά μου, τιμώντας τον θεσμικό ρόλο σας και αναλαμβάνοντας την ευθύνη που σας αντιστοιχεί ως Προέδρου του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
Γνωρίζετε πως έχω κατ’ επανάληψη δηλώσει ρητά σε σχέση με την εν λόγω υπόθεση, ότι δεν πρόκειται να συμβιβαστώ ούτε με τις πολιτικές μεθοδεύσεις, κυρίως της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας, σε βάρος μου, ούτε με την λογική της παραγραφής των αποδιδόμενων, από τους πολιτικούς αντιπάλους μου στο πρόσωπό μου, αδικημάτων.
Αντιθέτως, επιδιώκω με κάθε νόμιμο μέσο να καταδείξω ότι χρησιμοποιήθηκαν οι θεσμικές διαδικασίες των εξεταστικών και προανακριτικών επιτροπών της Βουλής με αποκλειστικό σκοπό την εξυπηρέτηση μικροκομματικών σκοπιμοτήτων, αδιαφορώντας για το γεγονός της παντελούς έλλειψης στοιχείων σε βάρος μου.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ε. ΚΟΝΤΟΣ
Βουλευτής Ν. Ξάνθης-ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Με τις επαναλαμβανόμενες προς εσάς σχετικές επιστολές μου και συγκεκριμένα με τις από 20/1/2011 και από 28/4/2011, ζήτησα την συγκρότηση της Ειδικής Επιτροπής του άρθρου 86 του Συντάγματος, προκειμένου να ελεγχθεί στην ουσία της η ανυπόστατη, αβάσιμη και ψευδής κατηγορία που μου αποδόθηκε από την Προκαταρκτική Επιτροπή της Βουλής για την συγκεκριμένη υπόθεση, στα πλαίσια μιας ολοφάνερα προδιαγεγραμμένης για το συγκεκριμένο θέμα κομματικής τακτικής.
Αν και θεωρώ ότι η κατάφωρα άδικη εμπλοκή του ονόματός μου στην υπόθεση της Μονής Βατοπεδίου στη συνείδηση των συμπολιτών μου έχει ήδη αποδομηθεί πλήρως ως εξ’ αρχής κατασκευασμένη στα πλαίσια πολιτικών σκοπιμοτήτων, είμαι πεπεισμένος ότι σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, οι πολιτικοί οφείλουμε να αποδεικνύουμε με συγκεκριμένες ενέργειες την πραγματική βούλησή μας να ασκούμε τα καθήκοντα μας με πλήρη συνείδηση της ευθύνης μας έναντι της κοινωνίας, με διαφάνεια και δικαιοσύνη.
Προς την κατεύθυνση αυτή σας επαναλαμβάνω την πρόθεσή μου να εξαντλήσω κάθε νόμιμο μέσο προκειμένου να αποκαταστήσω πλήρως την τιμή και την υπόληψή μου, η οποία τόσο άδικα και κατάφωρα έχει θιγεί από τους πολιτικούς μου αντιπάλους.
Σας καταθέτω εκ νέου το αίτημα μου για την συγκρότηση της Ειδικής Επιτροπής του άρθρου 86 του Συντάγματος, στην οποία θα μετέχουν αφενός ως Προεδρεύων, Αντιπρόεδρος της Βουλής, με την εύλογη και αυτονόητη προϋπόθεση αυτός να επιλεγεί μέσα από κλήρωση, αφετέρου δε και ως προς όλα τα υπόλοιπα μέλη της, αποκλειστικά και μόνο Ανώτατοι Δικαστικοί λειτουργοί, οι οποίοι θα επιλεγούν με κλήρωση.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ε. ΚΟΝΤΟΣ
Βουλευτής Ν. Ξάνθης-ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Θεωρώ δε ότι πλέον καθίσταται επιβεβλημένη η παροχή συγκεκριμένων απαντήσεων από την πλευρά σας, οι οποίες δεν θα πρέπει να συνδέονται με λόγους πολιτικής σκοπιμότητας και με ανύπαρκτα διαδικαστικά κωλύματα.
Με τιμή
Αλέξανδρος Κοντός
Βουλευτής Ξάνθης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου